اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 11 ماه امسال صورت گرفت

رشد 73 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: کمک‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در 11 ماه سال‌‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد رشد داشته است.

رشد 73 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام سواد‌کوهی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک خود با استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از تاکیدات امام خمینی ‌(ره) در تاسیس کمیته امداد بعد مردمی کمیته امداد امام خمینی است، گفت: تمام کارکنان کمیته امداد امام خمینی در تلاش هستند که این سنت حسنه و انفاق در سطح جامعه ادامه پیدا کند.

وی به درآمدهای مردمی کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و افزود: در 11 ماه گذشته، 65 میلیارد تومان درآمد از کمیته امداد امام خمینی داشتیم که در این زمینه کمک‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد رشد داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی اصفهان با بیان اینکه سال گذشته درآمد مردمی 3,5 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: از 65 میلیارد تومان درآمدها، 8,5 میلیارد تومان از زکات، 20 میلیارد تومان از صدقات و 11 میلیارد تومان نیز از درآمد‌های ناشی از کمک به ایتام بوده است.

وی ادامه داد: 570 هزار نفر اصفهانی مشترک کمیته امداد امام خمینی هستند و استان اصفهان در این زمینه رتبه نخست کشوری را دارد.

سوادکوهی تاکید کرد: به صورت میانگین هر شهروند اصفهانی 13 هزار و 540 تومان در 11 ماه سال‌جاری به کمیته امداد امام خمینی کمک کرده و حدود یک‌هزار و 840 تومان هر شهروند صدقه داده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون به 2 هزار و 250 نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی کمک شده است، افزود: در صورتی که مردم سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند امسال پیش‌بینی می‌کنیم که مردم در سطح استان در جشن نیکو‌کاری 2 میلیارد تومان کمک کنند.

انتهای پیام/63012/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول