اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان خبر داد

رشد 16 درصدی خدمات‌رسانی کمیته امداد اصفهان به مراجعان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: در 11 ماه سال جاری خدمات‌رسانی کمیته امداد به مراجعه‌کنندگان غیر مددجو 16 درصد رشد داشته است.

رشد 16 درصدی خدمات‌رسانی کمیته امداد اصفهان به مراجعان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا بهرامیان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک خود با استاندار اصفهان اظهار کرد: 90 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند که 170 هزار نفر آنها در  18 سرفصل از خدمات حمایتی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته این سهم 87 هزار نفر بوده است، افزود: این سهم در 11 ماه سال جاری 90 هزار نفر گزارش شده که نسبت به سال گذشته 9 درصد رشد داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با بیان اینکه مددجویان از 18 خدمت بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد:  امسال کمیته امداد امام خمینی اصفهان به 90 هزار نفر غیر‌مددجو و مراجعه‌کننده نیز خدمات‌رسانی کرده که در این زمینه نیز 16 درصد رشد خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان بیشتر رخ داده است.

وی به مستمری پرداختی به مددجویان اشاره کرد و  ادامه داد: ماهیانه چهار میلیارد تومان مستمری پرداختی به حساب مددجویان واریز می‌شود و در 11 ماه سال جاری 44 میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان پرداخت شده است.

بهرامیان با بیان اینکه برای هشت هزار خانوار تحت پوشش بیمه هر ماه بیش از یک میلیارد تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود، تاکید کرد: ‌15 میلیارد تومان در 11 ماه امسال به حساب بیمه واریز شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه سه هزار نو‌عروس امسال کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند که در مجموع سه میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون به 50 هزار نفر مددخواه موردی کمک شده است و کمک‌رسانی به افراد نیازمند از سیاست‌های کمیته امداد تلقی می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات دولتی، 697 میلیارد ریال در حوزه حمایت پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر 9 هزار یتیم طرح اکرام زیر پوشش کمیته امداد استان هستند، که 49 هزار حامی از آنها حمایت می‌کند و به طور متوسط براساس سرانه ماهیانه به هر یتیم 100 هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی در پایان به سایر خدمات از جمله معافیت 500 نفر از مشمولان خدمت سربازی اشاره و اظهار کرد: کمیته امداد استان اصفهان در بخش درمان و مدد‌کاری رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول