اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری زنجان:

تعیین خسارت‌ وارده در اثر آتش‌سوزی به انبار آبفای نیاز به کار اطلاعاتی دارد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: تعیین خسارت‌ وارده در اثر آتش‌سوزی به انبار آبفای نیاز به کار اطلاعاتی دارد.

تعیین خسارت‌ وارده در اثر آتش‌سوزی به انبار آبفای نیاز به کار اطلاعاتی دارد

محمدمهدی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به گزارش ارائه شده طی شب گذشته در مورد آتش‌سوزی در انبار مرکزی آب و فاضلاب شهر زنجان اظهار داشت: این گزارش حدود 10 دقیقه به ساعت 19 روز گذشته به آتش‌نشانی اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه بلافاصله بعد از رسیدن گزارش تصریح کرد: یک اکیپ پیشرو و دو اکیپ سنگین به محل اعزام شده بودند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل حادثه بعد از نیم ساعت کار موفق به خاموش کردن آتش شدند، ادامه داد: این نیروها همه اقدامات لازم در مورد لکه‌گیری‌ها را هم انجام داده و محل حادثه را ترک کرده‌اند.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد خسارت‌های حادثه آتش‌سوزی در انبار آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: برآورد خسارت توسط آتش‌نشانی بنا به درخواست مالک انجام می‌شود و آتش‌نشانی به صورت معمول وارد این قضایا نمی‌شود.

عسگری جنبه‌های پیشگیری در موارد خاص را از دلایل ورود آتش‌نشانی برای علت‌یابی حوادث آتش‌نشانی اعلام کرد و گفت: علت‌یابی و تعیین میزان خسارت طبق درخواست مالک انجام می‌شود که در این مورد خاص تاکنون چنین درخواستی انجام نشده است.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از میزان خسارت‌ در آتش‌سوزی شب گذشته در انبار شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، افزود: مشخص شدن میزان واقعی خسارت‌ نیاز به کار اطلاعاتی دارد.

انتهای پیام/73004/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول