اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان اعلام کرد

ارسال 250 اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: 250 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان با عنوان «نخل‌های سوخته 7» ارسال شده است.

ارسال 250 اثر به جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی ابوالحسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس کرمان با محورهای دفاع مقدس و استکبارستیزی در زرند برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان «نخل‌های سوخته 7» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان زرند برگزار می‌شود.

ابوالحسنی بیان داشت: محورهای این دوره از جشنواره شعر استانی را دفاع مقدس، بهره‌گیری شعر دفاع مقدس از مضامین عاشورایی، مقاومت ملل، کودک و نوجوان، بخش ویژه جشنواره و استکبارستیزی تشکیل می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: از مهر ماه امسال فراخوان آثار آغاز و در این مدت 250 اثر به دبیرخانه ارسال شده که هم‌اکنون آثار در مرحله داوری جشنواره هستند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره 21 اسفند ماه به مدت یک روز به میزبانی شهرستان زرند برگزار و در آن علاوه بر قرائت اشعار بر‌تر توسط شاعران برگزیده، کارگاه نقد اشعار برگزیده با حضور یک شاعر برجسته کشوری در جمع شاعران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول