اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا تأکید کرد

حضور همه اقشار بویین زهرا در راهیان نور

امام جمعه بویین زهرا، بصیرت‌افزایی را از جمله اهداف اردوهای راهیان نور عنوان و بر گسترش این مهم تأکید کرد.

حضور همه اقشار بویین زهرا در راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه صبح امروز در دیدار راویان دفاع مقدس و متولیان راهیان نور 93 شهر بویین زهرا با اشاره به اینکه راهیان نور فرصتی ارزشمند برای آشنایی با هویت و باورهای اعتقادی است، اظهار داشت: شرکت اقشار مردم اعم از خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در فضای راهیان نور به بهترین شکل ممکن زمینه را برای قوت روحی و معنوی آنان فراهم می‌کند.

امام جمعه بویین زهرا با تأکید بر اینکه یادمان‌های شهدا بهترین اماکن عالم هستند، ابراز داشت: انس و الفت زائران در میان سرزمین شهدا سبب تقویت باورها و ارزش‌ها شده و از این جهت راهیان نور پل آشنایی با دفاع مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان در پی کمرنگ سازی اصل باور و اعتقاد بین جوانان هستند، ابراز داشت: سعی و تلاش‌ها باید بر این باشد که این عرصه را به خوبی بین کسانی که تاکنون سفر نکرده‌اند رواج داد.

وی ادامه داد: جایگاه شهدا در قرآن کریم بسیار ویژه توصیف شده است چراکه شهدا دستاورد استقلال را به میهن اسلامی هدیه کردند.

زرینه بیان کرد: امروز وظیفه تمام اعضای جامعه اسلامی چه مسئول و مردم این است که در مسیر شهدا و برای آنان گام برداشته و لحظه ای از یاد الهی غافل نشوند.

زرینه با اشاره به ضرورت پیوند آرمان ایثار با نسل جوان ادامه داد: بی تردید شهدا مبنای فکری خویش را بر اصل تقوا و پیروزی از ولایت مطلقه فقیه قرار دادند که به همین سبب دشمن بعثی نتوانست حتی یک وجب از خاک مقدس کشور را اشتغال و تصاحب کند.

وی بیان کرد: ولایت پذیری و مطیع امر امام بودن امروز مهمترین درسی است که می‌توان از قافله شهدا گرفت و در مسیر زندگی به عنوان یک الگوی موفق و ارزشمند قرار داد.

این مسئول با تأکید بر اینکه بسیج در تمام صحنه ها حضور موفق و چشمگیر داشته است، ابراز داشت: جوانان بسیجی با اتکا به سلاح ایمان و تقوا در مسیر انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده و به این سبب امروز کینه و مکر دشمنان بر باد رفته است.

انتهای پیام/77005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول