اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

بیش از 300 هزار نفر در البرز مشمول دریافت سبد کالا هستند

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: بیش از 300 هزار نفر در استان مشمول دریافت سبد کالا هستند که بخش عمده‌ای از آنها کالاهای مرحله نخست را دریافت کرده‌اند.

بیش از 300 هزار نفر در البرز مشمول دریافت سبد کالا هستند

صمد بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از راهکارهای دولت برای حمایت اقتصادی از شهروندان تهیه و توزیع سبد کالای رایگان بود که این طرح در استان البرز با جدیت خوبی در دست انجام است.

وی تصریح کرد: در مجموع حدود 311 هزار نفر در این استان مشمول دریافت سبد کالا شدند که از این تعداد حدود 150 هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح بوده و مابقی را کارمندان دستگاه‌های اجرایی، کارگران و دیگر اقشار تشکیل می‌دهند.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد از افراد مشمول سبد کالاهای خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی که توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شد، حدود 90 درصد از اقلام این سبد جذب شده است.

بهزادی ادامه داد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح توزیع سبد کالای رایگان دولت حدود 85 نفر از افراد مشمول با مراجعه به مراکز پیش‌بینی شده، کالاهای خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: اجرای این طرح به ویژه مرحله دوم با جدیت در استان البرز در دست انجام بوده و با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کالاهای لازم تامین شده است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد: بنابراین مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته و مطمئن باشند که تمام مشمولان سبد کالای رایگان خود را در مراحل اول و دوم دریافت می‌کنند.

بهزادی گفت: در حال حاضر 105 مرکز برای توزیع این سبدها در نظر گرفته شده است و این تعداد مرکز بخش مهمی از نیاز استان البرز را برای اینکه مردم در صف‌های طولانی حضور نداشته باشد، تامین می‌کند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول