اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید خلیل‌آباد خبر داد

دیدار با خانواده‌های شهدا در سالگرد تأسیس اداره بنیاد شهید خلیل‌آباد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل‌آباد دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات و اعزام به مناطق زیارتی را از جمله برنامه‌های سالگرد تأسیس بنیاد شهید در این شهرستان اعلام کرد.

دیدار با خانواده‌های شهدا در سالگرد تأسیس اداره بنیاد شهید خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، جواد زارع‌پور ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلیل‌آباد با اعلام برنامه‌های سالروز تأسیس این نهاد در کشور به دستور حضرت امام خمینی (ره)، برنامه‌های مختلف این نهاد را اعلام نمود.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات، اعزام به مناطق زیارتی، گردهمایی و جلسات فرهنگی را از جمله برنامه‌های سالگرد تأسیس اداره بنیاد شهید در خلیل‌آباد اعلام کرد.

فرماندار خلیل‌آباد نیز در این دیدار گفت: اگر امروز کشور ما در دنیا از جایگاه برتری برخوردار است، به خاطر خون عزیزانی بوده که بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

علی‌اصغر مرادزاده با تقدیر از خدمات بنیاد شهید به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز افزود: صبور بودن خانواده‌های ایثارگران از اعتقاد قلبی آنان به راه شهداست.

وی لزوم رسیدگی بیشتر به امور خانواده‌‌های شهدا و ایثار‌گران را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نباید کمرنگ جلوه داده شود.

فرماندار خلیل‌آباد ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اعلام شده با معیارهای مقام معظم رهبری می‌تواند کشور را از لحاظ اقتصادی و مشکلاتی که گریبان‌گیر مردم است، نجات دهد.

وی کار، تلاش و همت شایسته ایرانی را در دنیا زبانزد دانست و گفت: با سیاست‌های دولت یازدهم و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، آینده اقتصادی روشنی در کشور دیده می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول