اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد

استقبال مردم خدابنده از اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از استقبال خوب مردم شهرستان خدابنده از اردوهای راهیان نور خبر داد.

استقبال مردم خدابنده از اردوهای راهیان نور

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعزام اردوهای راهیان نور هر سال با حضور زائران و علاقه‌مندان شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 700 نفر از شهرستان خدابنده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این تعداد در قالب 15 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه زائران شهرستان خدابنده در سه دوره به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: زائران از یک تا 12 فروردین ماه سال آینده به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

این مسئول محل اسکان زائران شهرستان خدابنده را شهر اهواز اعلام کرد و بیان داشت: زائران از یادمان‌های شهدای شاخص اروندکنار و محل شهادت غواصان دریادل استان زنجان، شلمچه محل شهادت شهید خرازی، هویزه، دهلاویه، فکه، چزابه، طلائیه و...بازدید می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران شهرستان خدابنده در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌های مختلفی توسط امور فرهنگی سپاه برای زائران برگزار می‌شود.

وی برپایی نماز جماعت و قرائت ادعیه را از برنامه‌های اردوهای راهیان نور اعلام کرد و متذکر شد: برنامه مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه مسابقات مختلف فرهنگی برای زائران در طول اردو برگزار می‌شود، اظهار داشت: حلقه‌های صالحین با حضور بسیجیان و زائران برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی همراه با زائران به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، یادآور شد: روحانی کاروان زائران را با مسائل اعتقادی آشنا می‌کند.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین راویان حاضر در اردوهای راهیان نور خاطرات و مسائل مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس را بازگو می‌کنند.

وی به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردوها تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده انتقال آرمان‌ها و اهداف دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور اعلام کرد و گفت: همچنین برنامه‌های مختلفی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه امر به معروف و نهی از منکر برای زائران برگزار می‌شود، ادامه داد: روحانیون حاضر در اردوها زائران را با این فریضه الهی آشنا می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور زائران در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود، افزود: برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی مزار شهدای دوران دفاع مقدس در مدارس اثرات خوبی بر روی دانش‌آموزان دارد.

وی با اشاره به اینکه زائران با حضور در مناطق عملیاتی با شهدای شاخص و مناطق عملیاتی آشنا می‌شوند، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور اهداف دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در ادامه از استقبال خوب مردم شهرستان خدابنده از اردوهای راهیان نور خبر داد و بیان داشت: ثبت نام علاقه‌مندان برای حضور در مناطق عملیاتی تا 25 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ثبت نام از اردوهای راهیان نور در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بیشتر زائران برای بار دوم و سوم به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: اولویت ثبت نام با کسانی است که تاکنون به مناطق عملیاتی اعزام نشده‌اند.

وی اضافه کرد: امید است زائران با حضور در مناطق عملیاتی با برنامه‌های در نظر گرفته شده برای زائران به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول