اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون خبر داد

اختصاص 38 میلیارد ریال به فضای سبز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از اختصاص 38میلیارد ریال به فضای سبز این شرکت به‌مناسبت روز درختکاری خبر داد.

اختصاص 38 میلیارد ریال به فضای سبز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، سید عبدالله موسوی صبح امروز ضمن گرامیداشت روز درختکاری و اشاره به تاکیدات دینی و فرهنگی بر لزوم سبز نگه داشتن محیط زیست در جلسه هماهنگی به همین منظور اظهار کرد: در اطراف تاسیسات بیش از 70 هزار اصله درخت کاشته شد و تحت نگهداری و آبیاری کاملا مکانیزه قرار گرفت.

وی افزود: جهت تثبیت شن‌های روان، 3 هزار و 600 هکتار از اراضی مورد مالچ پاشی و 900 هزار نهال بر روی سطح مالچ پاشی کشت شده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، خط رطوبتی را نیز از این مقوله مستثنی ندانست و ابراز داشت: خط رطوبتی 500 هکتاری را  نیز تحت کشت یک‌صد هزار نهال قرار دادیم که در نوع خود اقدامی کم نظیر به حساب می‌آید.

وی در پایان ضمن اعلام انجام برنامه ریزی و پیگیری اجرای طرح‌های این‌چنینی در جهت رسیدن به حداکثر فضای سبز پیرامونی به هزینه اقدامات مذکور اشاره کرد و گفت: هزینه‌ای بالغ بر 38 میلیارد ریال به این منظور صرف شده است که خوشبختانه موجبات رضایت روستاییان همجوار و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با وسعتی بیش از یک‌هزار و 400 کیلومتر مربع راهبری تولید روزانه حدود 600 هزار بشکه نفت را از میادین مارون، کوپال و شادگان بر عهده دارد.

در این نشست، به مناسبت 15 اسفند و روز درختکاری، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به شرح اقدامات این شرکت در زمینه توسعه فضای سبز ستاد و واحدهای عملیاتی با هدف رفاه حال ساکنان اطراف تاسیسات و ایجاد فضایی پرطراوت برای کارکنان این شرکت پرداخت.

انتهای پیام/72001/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول