اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

تمام ادارات آمادگی کامل برای اجرای سند اقتصاد مقاومتی را داشته باشند

فرماندار سراوان گفت: تمام ادارات و سازمان‌ها باید آمادگی اجرا و مشارکت در اجرای سند اقتصاد مقاومتی را داشته باشند.

تمام ادارات آمادگی کامل برای اجرای سند اقتصاد مقاومتی را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمدشریف خالقی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان  از خدمات همه مسئولان دستگاه‎های اجرایی در سال 92 که زمینه اجرای طرح‎های فرهنگی و اقتصادی در راستای توسعه، پیشرفت، ایجاد تولید و اشتغال را فراهم کرده و در این راه با تلاش فراوان باعث جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار سراوان با تبریک هفته منابع طبیعی از زحمات شبانه روزی نیروهای خدومی که سعی در حفظ این عرصه ماندگار و خداوندی دارند، قدردانی کرد و افزود: این منابع دست ما امانت است و باید از آنها نگهداری و آنها را به بهترین نحو به نسل‌های آینده تحویل بدهیم.

این مسئول اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان را بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه با هجمه و حمله استکبار جهانی علیه کشور و مردم ایران اسلامی مواجه هستیم و انواع تحریم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به اینجا رسید که برخودمان وظیفه بدانیم اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار بدهیم و توجه مقام معظم رهبری و دستور اکید ایشان به سران سه قوه اهمیت این قضیه را بیشتر و بیشتر می‌کند.

وی اذعان داشت: آنچه در اقتصاد مقاومتی وجود دارد بحث دانش بنیان بودن این اقتصاد است که از بقیه مسائل، اقتصاد مقاومتی را متمایز می‌کند که باید با هم افزایی توان علمی و عملی در جامعه و کشورمان به یک اقتصاد پایدار و غیر قابل شکست برسیم.

خالقی ادامه داد: همه دستگاه‎های اجرائی برحسب وظیفه‎ای که به آنها ابلاغ شده آمادگی کامل را برای اجرایی کردن سند اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

فرماندار سروان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری اضافه کرد: مشارکت در برگزاری جشن نیکوکاری بسیار ارزشمند بوده و فقر را از جامعه می‌زداید.

وی همچنین خواستار مدیریت و برنامه ریزی مناسب از سوی اعضای شورای اداری در سفرهای نوروز را شد و گفت: تسهیل سفرهای نوروز باید به گونه ای باشد که از ظرفیت مسافر استفاده و هم اینکه مسافر با خاطره خوشی از این شهرستان خارج شود.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول