اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات لیگ مناطق فوتبال امیدهای کشور:

صعود گسترش فولاد و چوب‌نمای تبریز

تیم‌های گسترش فولاد تبریز و چوب نمای تبریز به مرحله بعدی مسابقات فوتبال مناطق کشور در رده امیدها صعود کردند.

صعود گسترش فولاد و چوب‌نمای تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در روز پایانی مسابقات فوتبال امیدهای مناطق کشور تیم گسترش فولاد تبریز برابر گسترش خوی به برتری رسیده و با 7 امتیاز به عنوان تیم اول گروه صعود کرد.

این رقابت‌ها که با حضور چهار تیم و میزبانی مشترک تیم‌های گسترش فولاد و چوب‌نمای تبریز در ورزشگاه شیخ محمد خیابانی برگزار شد، در نهایت با صعود هر دو تیم تبریزی همراه شد.

تیم گسترش فولاد تبریز در روز اول مسابقات با تیم چوب نمای به تساوی بدون گل دست یافته و در روز دوم دو بر یک از سد روی‌آوران زنجان عبور کرد.

آبی‌پوشان تبریز در روز سوم این رقابت‌ها با برتری 4 بر صفر برابر گسترش خوی با اقتدار به مرحله بعد صعود کردند. گل‌های تیم گسترش فولاد در این بازی توسط بهزاد مهرعلیزاده، علیرضا طاهرخانی، فرشید عبدل زاده و رضا خیردار به ثمر رسید. در دقیقه 70 بازی با اعتراض بازیکنان تیم گسترش خوی و اخراج پنج بازیکن این تیم و کمتر شدن این تیم از حد نصاب قانونی برای ادامه بازی، سوت پایان بازی از سوی داور به صدا درآمد.

تیم چوب نمای تبریز نیز برابر تیم روی‌آوران زنجان به تساوی یک بر یک دست یافت تا این تیم هم با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کند. روی‌آوران زنجان با دو امتیاز و گسترش خوی با یک امتیاز تیم‌های بعدی از گروه بودند که از صعود به مرحله بعدی بازماندند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول