اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آستانه‌اشرفیه خبر داد

استقرار 13 ایستگاه نیکوکاری در آستانه‌اشرفیه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستانه‌اشرفیه از استقرار 13 ایستگاه احسان و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

استقرار 13 ایستگاه نیکوکاری در آستانه‌اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، فریدون زراعتی صبح امروز در مراسم آغاز هفته احسان و نیکوکاری در دبیرستان دخترانه بوعلی سینای این شهر، اظهار کرد: در این هفته 11 ایستگاه ثابت و دو ایستگاه سیار در شهرستان آستانه‌اشرفیه مستقر شده است.

وی افزود: سال گذشته از طرف افراد خیر بالغ بر 187 میلیون و 928 هزار ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن احسان و نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد آستانه‌اشرفیه 252 نفر از ایتام را زیر پوشش خود دارد، گفت: یک‌هزار و 61 نفر حامی مبلغ یک میلیارد و 540 میلیون ریال به ایتام کمک کردند که تمام مبالغ مذکور به حساب آنها واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستا و هیئت امنای مساجد از طرف کمیته امداد آستانه‌اشرفیه  برای فردا تدارک دیده شده است تا مردم خیر روستا بتوانند در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.

زراعتی با درخواست از بازاریان و افراد خیر برای مشارکت در روز احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان، تصریح کرد: صندوق‌های احسان و نیکوکاری در روز جمعه در میعادگاه عاشقان نماز جمعه شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر آماده دریافت وجوهات نقدی و غیر نقدی مردم است.

به گزارش فارس، مراسم جشن عاطفه‌ها لحظاتی پیش با حضور مسئولان اداره‌ها و نهادها در دبیرستان دخترانه بوعلی سینا آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

مسئولان شرکت کننده در این مراسم هدایای نقدی خود را به صورت نمادین در صندوق‌های احسان و نیکوکاری قرار دادند.

دانش‌آموزان آستانه‌اشرفیه امروز در مراسمی که در مرکز احسان و نیکوکاری آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود وجوه نقدی جمع‌آوری شده مدارس خود را برای کمک به دیگر دانش‌آموزان بی‌بضاعت داخل صندق احسان و نیکوکاری قرار می‌دهند.

ا‌نتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول