اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر توانبخشی مراکز روزانه توان‎پزشکی بهزیستی:

بوشهر کاپیتان تئاتر معلولان کشور است

معاون دفتر توانبخشی مراکز روزانه توان‎پزشکی بهزیستی گفت: بوشهر با ظرفیت بالا در عرصه تئاتر به عنوان کاپیتان تئاتر معلولان کشور محسوب می‌شود.

بوشهر کاپیتان تئاتر معلولان کشور است

گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی نعمتی شب گذشته در آیین برگزاری دهمین جشنواره تئاتر معلولان بوشهر اظهار داشت: در جامعه جهانی به منظور شکوفایی استعداد معلولان، هدف توانبخشی در نظر گرفته شده است.

معاون دفتر توانبخشی مراکز روزانه توان‎پزشکی بهزیستی کشور ادامه داد: در هر جامعه‌ای 15 درصد آن معلول است و باید زمینه اجتماعی شدن این قشر فراهم شود.

نعمتی تصریح کرد: برنامه‌های حمایت از معلولان نباید به روز بهزیستی محدود شود بلکه باید در تمام مواقع به فکر معلولان و برطرف کردن مشکلات آنها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌ترین خدماتی که بهزیستی برای اجتماعی کردن معلولان به آن پی برده هنرهای نمایشی است که باید در این راستا برای اجتماعی شدن معلولان اقدامات بیشتری صورت بپذیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال 82 تعداد انگشت شماری گروه تئاتر در کشور فعالیت داشت، بیان داشت: در بوشهر استقبال از تئاتر معلولان بسیار چشمگیر است و می‌توان از بوشهر به نام کاپیتان تئاتر معلولان کشور نام برد.

معاون دفتر توانبخشی مراکز روزانه توان‎پزشکی بهزیستی اضافه کرد: تئاتر معلولان یک ابزار نیست بلکه یک راهبرد است و باید بیشتر به این مقوله پرداخته شود.

نعمتی با اشاره به اینکه برای این دوره از جشنواره تئاتر معلولان بوشهر بودجه خوبی اختصاص داده شد، گفت: چنانچه در بوشهر ابراز علاقه برای برگزاری جشنواره تئاتر معلولان در سطح ملی و بین‎المللی وجود داشته باشد نهایت همکاری را با مسئولان ذیربط خواهیم داشت.

انتهای پیام/66006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول