اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

شهرداران برای پاکسازی مناطق برنامه‌ریزی کنند

شهردار شیراز با تاکید بر ضرورت پاکسازی مناطق از هرگونه آلودگی گفت: شهرداران برای پاکسازی مناطق برنامه‌ریزی کنند.

شهرداران برای پاکسازی مناطق برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت امشب در جشنواره مهر خدمت و آیین تقدیر از کارکنان نمونه شهرداری شیراز، اظهار داشت: محلات مختلف شیراز باید از هرگونه آلودگی و معضلات اجتماعی پاکسازی شوند.

شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداران مناطق به همراه یاوران شورا باید برای پاکسازی محلات برنامه‌ریزی کنند، ابراز داشت: با بهره‌گیری از توان مردم می‌توان مناطق مختلف را از وجود هر نوع آلودگی پاک کرد.

وی ادامه داد: با انجام کارهای فرهنگی در مناطق و برگزاری کلاس‌های قرآنی و عقیدتی می‌توان در محلات مختلف اقدامات ماندگار انجام داد.

پاک‌فطرت با تأکید بر ضرورت توجه شهرداران مناطق به موضوع فرهنگی، تصریح کرد: کارشناسان یا مدیران فرهنگی باید در تمام مناطق شهرداری شیراز مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر پارک‌های شیراز نمازخانه وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید درب نمازخانه‌ها در تمام ساعات روز باز باشد تا مردم برای برگزاری کلاس‌های قرآنی و عقیدتی از آن بهره ببرند.

شهردار شیراز با بیان اینکه می‌توان مدیریت نمازخانه پارک‌ها را به مردم واگذار کرد، ادامه داد: اگر درب نمازخانه‌ای بسته باشد نشان‌دهنده سهل‌انگاری مدیر منطقه است.

وی در ادامه از شهرداران مناطق خواست از فردا پاکسازی اطراف حرم مطهر(ع) و سایر اماکن مذهبی، فرهنگی و تاریخی را در دستور کار خود قرار دهند.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: با اقدامت صورت گرفته و اقدامات در دست اجرا امیدواریم نوروز امسال شیراز را نسبت به سال‌های گذشته بهتر و متفاوت‌تر ببینیم.

وی همچنین از شهرداران مناطق خواست به موضوع سرمایه‌گذاری توجه جدی داشته باشند و شهرداری الکترونیک را در اولویت قرار دهند تا هرچه سریع‌تر موضوع برون‌سپاری نهادینه شود.

این مقام مسئول در ادامه از کارکنان شهرداری خواست در هر مسندی که هستند با توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند از مطالعه روزانه غافل نشوند.

شهردار شیراز همچنین از کارکنان شهرداری خواست با توجه به پایان سال تا ساعت 18 در محل کار خود بمانند و پاسخگوی مردم در موضوع صدور پروانه باشند و هیچ پرونده‌ای را به روز بعد موکول نکنند.

وی افزود: اقداماتی که در شهر شیراز انجام می‌شود حاصل تلاش برنامه‌ریزی شده اعضای شورای اسلامی شهر است که ساعت‌ها روی یک مسئله وقت می‌گذارند.

پاک‌فطرت با بیان اینکه باید شیراز را به جایگاه واقعی خود برسانیم، تصریح کرد: برای بالابردن سطح رضایتمندی مردم، ارتقای فرهنگ شهروندی و توسعه همه‌جانبه شهر باید تلاش بی‌وقفه انجام داد.

به گزارش فارس، دومین جشنواره مهر خدمت ویژه تقدیر از کارکنان نمونه شهرداری شیراز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و کارکنان شهرداری در تالار آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول