اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

رعایت اصول اقتصاد مقاومتی در کمیته امداد باعث موفقیت این نهاد است

امام جمعه ابهر گفت: اصول اقتصاد مقاومتی در کمیته امداد رعایت شده است.

رعایت اصول اقتصاد مقاومتی در کمیته امداد باعث موفقیت این نهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امشب در دیدار با کارکنان کمیته امداد ابهر با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ابهر اظهار کرد: امداد رسانی به همنوع یک مسئله فطری است که ائمه معصومان (ع) نیز بر آن تاکید بسیاری داشتند.

وی با ابراز خرسندی از وجود روحیه نوعدوستی در بین مردم شهرستان ابهر اضافه کرد: کمیته امداد نیز در ترویج این روحیه و فرهنگ انفاق و احسان اقدامات چشمگیری را انجام داده است.

این مسئول در ادامه با یادآوری نحوه فعالیت کمیته امداد قبل از انقلاب از سال 42 و با پیروزی انقلاب از 14 اسفند 57 تاکنون اذعان داشت: به حق می‌توان گفت که کمیته امداد طی این سه دهه بحث اقتصاد مقاومتی را به نحو احسن انجام داده است.

وی با اشاره به رعایت اصول اقتصاد مقاومتی در امداد تصریح کرد: رعایت این موضوع موجب موفقیت امداد شده است.

امام جمعه ابهر در پایان با اشاره به 16 اسفند و روز جشن نیکوکاری حضور مسئولانه مردم شهرستان را در این جشن معنوی خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: با حضور پرشور مردم امسال نیز مردم نیازمند سال نو را با شادی آغاز کنند.

لازم به ذکر است، امسال به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود که از جمله آن اجرای حج فقرا در راستای اعزام مددجویان به مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه (س)، اجرای طرح یاسین در راستای حامی‌یابی برای دانش‌آموزان نیازمند، جمع‌آوری قلک‌های مقوایی توزیع شده در طرح احسان دانش‌آموزی، اهدای کمک هزینه ازدواج به نوعروسان، شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و برپایی پایگاه‌های روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به ترتیب در مدارس، معابر و مصلی‌های برگزاری نماز جمعه است.

انتهای پیام/73005/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول