اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی آستارا خبر داد

فعالیت شبانه‌روزی شبکه دامپزشکی آستارا در نوروز 93

رئیس دامپزشکی آستارا از فعالیت شبانه‌روزی این شبکه در نوروز 93 خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی شبکه دامپزشکی آستارا در نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بهرام پورضرب عصر امروز در جریان بازرسی از یک واحد قصابی اظهار کرد: در این بازدید مقدار 15 کیلو گوشت دامی فاسد کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه گشت شبکه دامپزشکی آستارا 24 ساعته فعال است، تصریح کرد: در تعطیلات نوروز نیز گشت به صورت ویژه و 24 ساعته فعالیت می‌کند و شهروندان هر گونه تخلف در امور دامپزشکی را گزارش کنند.

این مسئول با اشاره به کشف مقدار 350 کیلوگرم انواع ماهی فاسد در شهرستان آستارا، خاطرنشان کرد: این مقدار ماهی کشف و معدوم شد.

به گفته وی، این مقدار ماهی فاسد توسط فرد غیربومی روی یک دستگاه پیکان وانت در کنار جاده اصلی آستارا به تالش در حال عرضه بود که کشف و معدوم شد.

پورضرب، ارزش اقتصادی ماهی معدوم شده فاسد را 40 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد:  افراد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای مردم در آستانه عید نوروز بسیاری از متخلفان در سطح این شهرستان اقدام به عرضه مرغ ، گوشت دامی و ماهی فاسد می‌کنند که شبکه دامپزشکی در این ایام شبانه‌روز فعال است و با هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌کند.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی آستارا، در روزهای اخیر 295 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در  آستارا کشف و معدوم شده و فروشندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان آستارایی خواست تا از خرید طیور و پرندگان  شکار شده و گوشت قرمز ... از دستفروشان خودداری کنند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول