اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید جمعیت هلال احمر سبزوار

جمعیت هلال احمر سابقه درخشانی در میان سازمان‌های امدادی دارد

رئیس جدید جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: جمعیت هلال احمر سابقه درخشانی در میان سازمان‌های امدادی و خدمات‌رسان دیگر دارد.

جمعیت هلال احمر سابقه درخشانی در میان سازمان‌های امدادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار رضا شهرآبادی امشب در اولین جلسه کاری خود اظهار داشت: امروز هلال احمر به عنوان سازمانی موفق در انجام ماموریت‌های امداد و نجات در کشور شناخته می‌شود.

این کارشناس امداد و سوانح کشور با اشاره به برنامه‌های کاری پیش روی خود گفت: نیروهای داوطلب زیربنای جمعیت هلال احمر هستند و از اولویت‌های کاری ما جذب و سازماندهی این نیروهاست.

وی ادامه داد: از دیگر اولویت‌های کاری ما در جمعیت هلال احمر سبزوار توجه به آموزش‌های همگانی و توسعه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تحقق بخشیدن به شعار هر خانواده یک امدادگر هستیم؛ تأکید کرد: این انتظار مهمی است که ما از واحد جوانان در جمعیت داریم و باید در این زمینه فعالیت‌های زیادی صورت گیرد تا بتوانیم در هر خانواده‌ای یک نفر را به عنوان امدادگر سازماندهی کنیم که در مواقع حوادث بتواند به عنوان یک نیروی امدادی ایفای نقش کند.

وی با اشاره به افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و امدادی جمعیت هلال احمر سبزوار نیز تصریح کرد: این مجتمع در مدت اخیر غریب واقع شده و در گوشه‌ای از شهر قرار گرفته که باید با تقویت این مجموعه ساخت و سازها در آن را نیز ادامه داد.

شهرآبادی با بیان اینکه در گذشته اقدامات خوبی در بخش آموزش امداد و نجات صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در این بخش نیز باید کارهای بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم با ایجاد بسترسازی‌های مناسب، تقویت و بالا بردن توان امدادگران و نجاتگران جمعیت به سطح نخست در استان برسیم.

وی ادامه داد: تجهیز انبارهای امدادی و تقویت پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری نیز از برنامه‌های ما در آینده نزدیک است.

انتهای پیام/2202/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول