اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قم تاکید کرد

ضرورت تجمیع مرکز کنترل شهرداری و پلیس قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: لازم است مرکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی هر چه سریع‌تر در یک مکان و با هدف نظارت و امنیت بیشتر در سطح شهر تجمیع شوند.

ضرورت تجمیع مرکز کنترل شهرداری و پلیس قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمیدرضا اسدی جوزانی سه‌شنبه شب طی بازدید استاندار قم از مرکز سامانه مدیریت و نظارت تصویری ترافیک شهر قم اظهار داشت: در چشم‌انداز آینده نیروی انتظامی، قرار است 150 دوربین نظارتی در سطح شهر نصب شود.

وی افزود: تجمیع مرکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی اقدامی بسیار مناسب و نیازمند فضایی بزرگ‌تر و کامل‌تر است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی، نقاط حساس و محورهای مختلف می‌توانند در این مرکز از نظر ترافیکی و امنیتی کنترل شوند، گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی در مرکز کنترل خود، 22 دوربین در سطح شهر را کنترل و هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر میان مرکز کنترل پلیس و صدا و سیما فیبرنوری کشیده شده تا خبرها با سرعت و اطمینان بالایی به منظور اطلاع‌رسانی همگانی در اختیار صدا و سیما قرار بگیرند.

اسدی جوزانی با بیان اینکه برخی از مردم برای نصب دوربین پلیس در محل‌های زندگی خود اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان داشت: باید در آینده نزدیک قرارگاه کنترل و هدایتی کامل با همکاری شهرداری تشکیل دهیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: یکی از مزایای تجمیع مراکز کنترل شهرداری و نیروی انتظامی، شناسایی سریع و دقیق خودروهای سرقتی است به طوری که به محض ورود آنها به مبادی خروجی شهر، مورد شناسایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/78004/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول