اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی استاندار مازندران

مراسم معارفه فرماندار شهرستان چالوس برگزار شد

با حضور مدیر کل سیاسی انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران محمد ناصر زندی به‌عنوان فرماندار چالوس معارفه شد.

مراسم معارفه فرماندار شهرستان چالوس برگزار شد

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس؛ در مراسمی که عصر امروز با حضور مدیر کل سیاسی انتخابات و معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد از خدمات سید قدیر رضایی در طول چهار سال قدردانی شد و محمد ناصر زندی به‌عنوان فرماندار جدید چالوس معرفی شد.

فرماندار سابق چالوس دراین مراسم از همراهی و تعامل مسئولان و مردم در مدت چهار ساله خدمت خود قدردانی کرد و گفت: حفظ نظام فقط جنگیدن در سرحدات نیست بلکه راضی کردن تک تک افراد جامعه در تمام زمینه‌هاست.

سید قدیر رضایی تأکید داشت: پایه‌های جمهوری اسلامی ایران خون شهداست و ملت ایران هرگز این ارزش‌ها و فداکاری‌ها را فراموش نمی‌کند.

وی به عملکرد چهار ساله خود از سال 89 تا  سال 92 در سمت فرمانداری چالوس اشاره کرد و افزود: در طول این چهار سال حدود 400 پروژه در حوزه شهرستان چالوس رقم خورد که تنها 205 پروژه از این تعداد حاصل سفر مقام معظم رهبری‌ است.

رضایی با اعلام اینکه تمام پروژه‌های حاصل از سفر رهبر 100 درصد اجرایی شد گفت: بزرگ‌ترین پروژه‌های سفر رهبری زمین ورزشی فوتبال، سالن طبقاتی، آبرسانی غرب کلاردشت و مجتمع 5 هزار نفره ورزشی است.

وی افزود: بزرگ‌ترین تونل شهری استان مازندران در شهرستان چالوس قرار دارد که با وجود مشکلات فراوان پیگیری شد و امروز رو به پایان است.

فرماندار سابق چالوس از هزینه 230 میلیارد تومانی آزاد راه تهران شمال خبر داد و بیان داشت: علیرغم حجم سنگین کار آزاد راه پس از چهار سال توانستیم آن‌را افتتاح کنیم.

وی متذکر شد: مردم هشت روستای منطقه حاشیه آزاد راه تهران – شمال در عذاب هستند و اگر مشکل این پروژه حل نشود آزاد راه به قتلگاهی در کشور ایران تبدیل می‌شود.

رضایی اذعان داشت: اخذ مصوبه از دولت پیرامون قطعه 25 آزاد راه چالوس، پیگیری و اجرایی شدن بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان چالوس، پل کمربندی چالوس- نوشهر، پل مرکزی مرزن آباد، پارک سنگی، آبگیری و افتتاح سد سیاه بیشه و کلنگ‌زنی مسکن خبرنگاران غرب مازندران از پروژه‌های بزرگ عمرانی در طول چهار سال است.

وی ابراز داشت: افتتاح و راه‌اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی در منطقه نمک آبرود و مرزن آباد، اجرایی و عملیاتی کردن اعتبارات 4 ساله تملک و دارایی ، گازرسانی به کلاردشت و ادامه آن به مرزن آباد و پیگیری و برگزاری 20 کارگروه توسعه کلاردشت از دیگر پروژه‌های عمرانی چالوس است.

فرماندار سابق چالوس به استقلال ادارات شهرستان چالوس اشاره کرد و گفت: اداره شدن گردشگری، افتتاح نمایندگی صدا و سیمای غرب استان در چالوس، مستقل شدن اداره مسکن، راه و شهرسازی، مستقل شدن اداره صنعت، معدن و تجارت، تفکیک اداره اطلاعات شهرستان چالوس و مستقل شدن آن اداره و استقلال شهرستان چالوس از مهم‌ترین عملکردهای چهار ساله فرمانداری چالوس به شمار می‌رود.

وی از ارتقای درجه فرمانداری چالوس از چهار به درجه دو خبر داد و بیان داشت: احداث و افتتاح ساختمان‌های اداری در شهرستان چالوس، برنامه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، پروژه‌های بهداشتی و درمانی، پروژه‌های فرهنگی، بررسی و رفع مشکلات ترافیکی شهرستان و پروژه‌های گوناگون ورزشی از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه شهرستان چالوس در این‌مدت است.

رضایی تمامی این عملکردها و موفقیت‌ها را مرهون تعامل و اتحاد تمام مدیران دستگا‌های اداری شهرستان عنوان کرد و گفت: مدیران چالوس مدیرانی توانمند هستند و باید از وجودشان در استان استفاده شود.

انتهای‌پیام/2296/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول