اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید گلستان:

تفأل 2 هزار گلستانی به وصیت‎نامه شهدا/ اسناد 220 هزار شهید دیجیتالی شد

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید با ابزار روز در جامعه ترویج شود، گفت: 2 هزار گلستانی از «سامانه تفالی بر وصیت‎نامه شهدا» پیامک دریافت کردند.

تفأل 2 هزار گلستانی به وصیت‎نامه شهدا/ اسناد 220 هزار شهید دیجیتالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی طالع‎زاری عصر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: استقبال مردم از سامانه پیامکی شهدا نشان می‎دهد که با استفاده از ابزارهای نوین می‎توان مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت را در جامعه به صورت گسترده ترویج داد.

وی از راه‌اندازی سامانه زیارت قبور شهدا در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: شهادت نقطه اوج یک حرکت ایثارگرانه است که اگر این مفاهیم پسندیده به عنوان بسته فرهنگی و در قالبی نو وارد اجتماع شود می‎تواند اثربخشی هدفمند را دنبال کند.

طراحی و ساخت تندیس شهدای 5 آذر گرگان

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه واقعه پنج آذر گرگان نقطه پررنگی در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: به منظور تکریم و بزرگداشت مقام شهید قرار است به زودی تندیس شهدای واقعه پنج آذر گرگان را در بلوار پنج آذر ایجاد کنیم.

طالع زاری با بیان اینکه حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها در حوزه ایثار و شهادت انجام می‌شود، ابراز داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی فرهنگ ایثار و شهادت است لذا فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی، ورزشی، اخلاق، کمال‌جویی، عقل‌گرایی، خدامحوری، شهادت‌طلبی و از خودگذشتگی را در ارائه آثار و تولیدات به منصه ظهور و بروز خواهد رساند.

وی اظهار داشت: ماحصل فعالیت‎هایی که در حوزه ایثار و شهادت انجام می‎شود منجر به افزایش ضریب امنیت ملی، خدامحوری و زندگی بهتر خواهد شد.

راه‎اندازی 52 سایت سردار شهید در گلستان

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از راه‎اندازی 52 سایت سردار شهید در استان خبر داد و گفت: نخستین سایت مادر شهید که به عنوان ایده‎ای از سوی معاونت پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان مطرح و راه‎اندازی شد در فضای مجازی مورد استقبال و بازتاب گسترده‎ای قرار گرفت.

طالع‎زاری با اشاره به اینکه «نقاشی سه بعدی سرزمین من» تا اواخر این هفته به بهره‎برداری خواهد رسید، افزود: نقاشی متحرک «چند ستاره تا بهشت» شامل 50 تراکت یک دقیقه‎ای با محوریت خاطرات حوزه ایثارگری برای علاقمندان طراحی شده است.

وی از برگزاری 400 یادواره شهید در سطح استان خبر داد و بیان داشت: نزدیک به یک میلیارد تومان برای برگزاری یادواره‌ها هزینه شده است که حجم عظیمی از مردم در قالب پروژه بزرگ فرهنگی در آن مشارکت می‌کنند.

اسناد 220 هزار شهید گلستان دیجیتالی شد

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به دیجیتالی شدن بیش از 220 هزار سند شهدای استان خاطرنشان کرد: این اسناد در قالب مخزن شهدا جمع‎آوری شده است.

طالع‌زاری در پایان از وجود 8 هزار کتاب در کتابخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبر داد.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول