اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی مازندران:

راه دسترسی به بندر نوشهر ایجاد می‌شود

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه راه یکی از عوامل اصلی توسعه یک بندر است، گفت: راه دسترسی به بندر نوشهر با همکاری دستگاه‌های مسئول ایجاد می‌شود.

راه دسترسی به بندر نوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، منوچهر تاتینا عصر امروز در مراسم معارفه خود گفت: بندر نوشهر قدیمی‌ترین بندر مازندران و از استعداد و توانایی بالایی در راستای توسعه و ایجاد اشتغال دارد.

وی افزود: چند معضل اساسی فراروی بندر نوشهر وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولان استان و شهرستان نوشهر آنها را حل کنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی جز حمایت و ارائه طرح، کار دیگری نمی‌تواند برای توسعه این بندر انجام دهد، ابراز داشت: حمایت اساسی و بنیادین باید از سوی مسئولان استانی و شهرستان نوشهر صورت گیرد.

وی اظهار داشت: برای تملک برخی اراضی نیازمند کمک و یاری مسئولان همچون منابع طبیعی، محیط زیست، شورای شهر هستیم تا راه دسترسی به بندر ایجاد شود.

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی مازندران خاطرنشان کرد: برای احداث راه دسترسی به بندر نوشهر تلاش می‌کنیم و این راه موجب رونق بخشی بیشتر بندر نوشهر می‌شود.

تاتینا گفت: جاده دسترسی و فرودگاه از عوامل توسعه یک شهر بندری محسوب می‌شوند و مکمل یکدیگر هستند و باید در راستای توسعه شهر نوشهر به این دو مقوله همواره توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه 85 درصد شهرهای بزرگ دنیا در ساحل قرار دارند، ابراز کرد: اقتصاد دریایی بسیار عظیم است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بندر نوشهر نهایت بهره را در جهت توسعه بندر و شهر نوشهر ببریم.

به گزارش فارس، در حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مهندس منوچهر تاتینا به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول