اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان دانشگاه

شورای تعامل و تبادل‌نظر دانشجو و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

شورای تعامل و تبادل‌نظر دانشجو و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

شورای تعامل و تبادل‌نظر دانشجو و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علمی ـ کاربردی شهرداری ورامین در این نشست به بیان ضرورت تشکیل شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد: دانشجویان ولی نعمت دانشگاه هستند و اگر حضور دانشجویان نباشد، حضور اساتید و مسئولین نیز بی‌معناست.

محسن ممیزی گفت: پس اعضای این شورا هم باید به این مسئله توجه داشته باشند و تمام مسائل و ابعاد مرتبط با دانشجویان را در این جلسات مطرح و ارائه راهکار کنند تا بنده و سایر مسئولان آموزش و اجرایی در جهت بهبود وضعیت موجود، قدم برداریم و در نهایت زمینه ارتقاء این مرکز آموزشی را فراهم کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همت، تلاش، فکر و ایده از شما، حمایت‌های مادی و معنوی هم از ما، بنده و همکارانم هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم. دانشجویان فعال و نخبه‌ای در مجموعه هستند که انشاالله با وجود نهادهای دانشجویی، مثل همین شورا شناسایی شوند تا ما هم حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

سیداحمد احمدی، معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، صحبت‌های خود را با ذکر حدیثی از حضرت علی علیه‌السلام آغاز کرد و از حضور اعضای شورا در این جلسه قدردانی کرد.

وی بیان کرد: نگاه ما به مسائل و مشکلات دانشگاه، نگاه یک مسئول و یک کارمند است که با نگاه دقیق یک دانشجو به مسائل و مشکلات، متفاوت است. به همین جهت انتظار ما هم از شما همین است که رابطی بین ما و دانشجویان باشید.

وی در ادامه به قرائت بخشی از آیین نامه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه پرداخت و تاکید کرد: ما قصد داریم در حد توان، در جهت بهبود مسائل و مشکلات تلاش کنیم و مصوبات را اجرا کنیم.

احمدی در ادامه تاکید کرد: مصوبات این جلسات، توسط ریاست مرکز در جلسات هیئت امنای دانشگاه نیز مطرح شده و پس از تایید اعضای هیئت امناء، قابلیت اجرایی خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، در ادامه جلسه رای‌گیری برای انتخاب نماینده و دبیر شورا صورت گرفت که در نهایت ثریا بختیاری دانشجوی رشته کاردانی امور فرهنگی به‌عنوان نماینده شورا و همچنین انسیه تاجیک دانشجوی رشته کاردانی امور فرهنگی به‌عنوان دبیر شورا، انتخاب شدند.

دانشجویان حاضر در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئولان مرکز، به بیان بعضی از مسائل و مشکلات دانشجویان پرداختند که مقرر شد با اطلاع‌رسانی به معاونان مرکز، اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/2462/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول