اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز:

حجاب مهم‌ترین عامل کاهش مفاسد در البرز است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز گفت: حجاب، مهمترین و پردامنه‌ترین مبحث عفاف است زیرا در کاهش و پیشگیری از بسیاری مفاسد اجتماعی موثر است.

حجاب مهم‌ترین عامل کاهش مفاسد در البرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین حجت‌الاسلام محمدصادق جانمحمدی عصر امروز در بین مسئولان هیئت‌های مذهبی بانوان شهر الوند اظهار داشت: دین اسلام برای خانواده، اهمیت محوری قائل است.

وی افزود زنان و مردان هر یک در سیستم اجتماعی، دینی و تربیتی خانواده نقشی کلیدی بر عهده دارند و در این میان، نقش مهم زن مسلمان در خانواده، تدبیر امور داخلی خانواده و نظارت مسئولانه به منظور ایجاد کانونی پر از مهر و عطوفت است.

این مسئول تصریح کرد: در بیان جایگاه زن از منظر اسلام، از حضرت علی (ع) به نقل از پیامبر روایت شده است که «احترام بانوان را پاس نمی‌دارد مگر کسی که بزرگوارتر و کریم است و به ایشان اهانت نمی‌نماید، مگر کسی که پست و فرومایه است.»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز ادامه داد: پاداش مجاهد شهید در راه خدا بزرگتر از پاداش پاکدامن نیست که قدرت بر گناه دارد و آلوده نمی‌شود، همانا انسان پاکدامن، فرشته‌ای از فرشته‌های خداوند است.

جانمحمدی گفت: مردی که همسرش را بیازارد، نماز و هیچ کار خیری از او نزد خداوند پذیرفته نیست و نخستین کسی است که وارد آتش می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: زن مظهر جمال و زیبایی و عفاف است و مرد، مظهر شیفتگی و مجذوب شدن، از آن جهت فرهنگ غنی و ارزشمند اسلام، پوشش و حجاب رابرای بانوان لازم دانسته‌ است.

این مسئول در ادامه افزود: حجاب، مهمترین و در عین حال، پردامنه‌ترین مبحث عفاف است، زیرا در کاهش و پیشگیری از بسیاری مفاسد اجتماعی موثر است.

انتهای پیام/77008/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول