اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی شهردار شیراز:

معتادان و متکدیان شهر شیراز جمع‌آوری می‌شوند

معاون اجرایی شهردار شیراز از جمع‌آوری معتادان و متکدیان شهر شیراز خبر داد.

معتادان و متکدیان شهر شیراز جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رمضان امینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان اینکه از 15 اسفند ماه جاری متکدیان و معتادان از سطح شهر شیراز جمع‌آوری می‌شوند، اظهار داشت: در بحث آماده‌سازی شهر شیراز از جمله فعالیت‌هایی که به‌زودی انجام می‌شود درخواست همیشگی مردم در مورد جمع‌آوری متکدیان و معتادان است.

معاون اجرایی شهردار شیراز با اشاره به شناسایی چند نقطه برای نگهداری و شروع درمان معتادان ابراز داشت: از 15 اسفند ماه جاری به بعد حدود 600 معتاد پرخطر را جمع‌آوری می‌کنیم که این افراد تا 15 فروردین ماه 93 در کمپ‌ها نگهداری شده و پس از این تاریخ به مدت یک ماه در اختیار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هستند.

وی در ادامه با اشاره به احداث 30 المان سبز در شهر شیراز گفت: شیراز در ایام نوروز شهری سبزتر از همیشه خواهد بود و در این راستا چهار دیواره سبز در چهار نقطه شهر شیراز علاوه بر توسعه فضاهای سبز شهری احداث می‌شود.

معاون اجرایی شهردار شیراز با اشاره به موضوع محل اسکان مسافران نوروزی نیز تصریح کرد: ستاد اسکان مسافران در پنج نقطه شهر شیراز راه‌اندازی می‌شود و باغ‌جنت، زیباشهر، پارک شهدا، کمپ ارتش و پارک ابوذر نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.در 17 نقطه شهر شیراز به غیر از پارک آزادی و پارک کوهپایه اجازه اسکان مسافران در چادر داده می‌شود.

امینی یادآور شد: 27 سالن سرپوشیده تربیت بدنی و شهرداری شیراز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم شیراز خواست لوازم منزل اضافی و خراب خود را به ماموران شهرداری تحویل دهند.برای نخستین بار با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای استان فارس اقدام به جمع‌آوری لوازم اضافی منزل در سطح شهر خواهیم کرد.

امینی تصریح کرد: مردم شیراز همواره در ایام نوروز لوازم اضافی و خراب منزل را در مقابل خانه رها می‌کنند اما در این طرح طی تماس تلفنی مردم با شهرداری ماموران به درب منازل مراجعه کرده و این لوازم را دریافت می‌کنند.

معاون اجرایی شهرداری شیراز ادامه داد: چنانچه این لوازم خراب و غیرقابل استفاده بود با همکاری فنی و حرفه‌ای لوازم خانه را تعمیر و به همراه دیگر لوازم در میان نیازمندان توزیع می‌کنیم.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول