اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز معرفی شد

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان، سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز معرفی شد.

سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران سقز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فرماندار ویژه شهرستان سقز  ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید سقز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان شهرستان سقز، نمود عینی مجاهدانی خاموش هستند.

نادر فخری بابیان اینکه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های کارهای فرهنگی در شهرستان است افزود: انجام وظایف در خصوص خانواده شهدا در شهرستان سقز قطره‌ای در برابر دریایی از تکلیف در مقابل خانواده معظم شاهد و ایثارگر است.

این مقام مسئول، مجموعه بنیاد شهید را مجموعه‌ای باتدبیر دانست و گفت:خدمت در بنیاد شهید اوج سعادت و لذت برای یک مسئول است.

در این مراسم محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز خدمت به خانواده شهدا را از ظرافت بسیار خاصی توصیف نمود و با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص جایگاه شهید و شهادت بیان داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگر خدمت به خود شهید است چون شهید افضل انسان‌هاست و بنیاد شهید افضل بنیادهاست.

وی از اقدامات فرماندار شهرستان سقز و سایر مسئولان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

گفتنی است دماوند احسن سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سقز، قبلا سمت مشاور مدیر کل را داشته است و در سمت‌های رئیس در شهرستان‌های کامیاران، سنندج و بانه خدمت کرده است.

در این جلسه، رئیس قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی، همکاری و تعامل فرماندار و مسئولان شهرستان سقز با این بنیاد تشکر کرد.

انتهای پیام/79010/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول