اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

تخفیف 5 تا 15 درصدی کالاها در نمایشگاه بهاره دماوند

فرماندار دماوند از تخفیف پنج تا 15 درصدی عرضه کالاها در نمایشگاه بهاره دماوند که از امروز افتتاح شده است، خبر داد.

تخفیف 5 تا 15 درصدی کالاها در نمایشگاه بهاره دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‌فرد ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال گذشته، 50 درصد ظرفیت نمایشگاه کمتر استفاده شد؛ اما با توجه به ظرفیت کم، مورد استقبال مردم قرار گرفته بود.

فرماندار دماوند افزود: امسال دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای در این زمینه دارد تا بتواند کالاها را با کیفیت و تنوع بهتری به دست مردم برساند.

وی تصریح کرد: ظرفیت امسال به دو برابر رسیده و تقریبا 100 غرفه در دماوند ایجاد شده است.

فرماندار دماوند افزود: حدود 60 درصد آن آغاز به کار کردند و 40 درصد بقیه نیز طی چند روز آینده تکمیل می‌شود.

محمودی‌فرد با بیان اینکه غرفه‌ها کالاهای متنوعی را عرضه می‌کنند، افزود: با نظارت و کنترلی که در حوزه کیفیت وجود دارد، امیدواریم بتوانند رضایت‌مندی مردم را جلب کنند.

فرماندار دماوند در خصوص اهداف برنامه‌ریزی شده برای برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: بیشترین بحث این است که مجموعه‌ای فعال شود که مردم بتوانند به آن مراجعه و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این مجموعه‌ها در زمان و قیمت نیز تأثیرگذار هستند، افزود: در این نمایشگاه، کالاهایی که عرضه می‌شود در حدود پنج تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار ارائه خواهد شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره) در شهرستان دماوند ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان دماوند در میدان شاهد گیلاوند افتتاح شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دماوند با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند، کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و بهداشتی، صنایع دستی و تزئینی، میوه و شیرینی، مواد غذایی، گوشت مرغ و ماهی، ترشیجات، آجیل و خشکبار و . . . را به مردم ارائه می‌کند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره) در شهرهای گیلاوند، رودهن و آبسرد بهره‌برداری می‌شود.

نمایشگاه‌های بهاره شهرستان دماوند تا 23 اسفند ماه ادامه دارد و در آن، کالاهای مورد نیاز مردم با قیمتی کمتر از بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/2568/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول