اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قوچان در مجلس خواستار شد

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در قوچان حداکثر تا 3 ماه آینده

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید حداکثر تا 3 ماه آینده همایش سرمایه‌گذاری در این شهرستان برگزار شود.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در قوچان حداکثر تا 3 ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، هادی شوشتری ظهر امروز در جلسه شورای اداری قوچان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به این‌که باید محورهای خاصی در دستور کار مدیریت اجرایی قوچان در سال آینده قرار گیرد، اظهار کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های انجام شده برای قوچان تبدیل این شهرستان به یکی از قطب‌های علمی بوده و بهتر است کارگروه آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی در سال آینده تشکیل شود.

وی با اشاره به این‌که کارگروه سرمایه‌گذاری یکی دیگر از کارگروه‌هایی بوده که در سال آینده بهتر است تشکیل شود، اضافه کرد: هدف‌گذاری انجام شده برای قوچان در سال‌های 93 و 94 انجام هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بوده که مقدمات مذاکره و شناسایی سرمایه‌گذاران صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: باید حداکثر تا 3 ماه آینده همایش سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان برگزار شود تا در کنار معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بتوان با سرمایه‌گذاران وارد مذاکره و عقد تفاهمنامه شد.

وی افزود: برگزاری این همایش باعث شده تا پنل‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران ارائه شود؛ بسیاری از قراردادها و تفاهمنامه‌ها در اینگونه جلسات به نتیجه می‌رسد.

شوشتری کارگروه تقسیمات کشوری را دیگر کارگروه پیشنهادی برای سال آینده دانست و ادامه داد: استقرار معاونت عمرانی و معاونت سیاسی و تفکیک حوزه ماموریتی آنان فرصت مناسبی برای مدیریت شهر فراهم کرده است که حداقل 6 پروژه و طرح در این زمینه معرفی شود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذار وارد شهر شود باید در منظر شهری بازنگری صورت گیرد زیرا سیمای شهرستان در مرکز شهر متبلور خواهد شد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه عمران شهری و عمران روستایی دو کارگروه پیشنهادی دیگر بوده زیرا در مناطق روستایی از ظرفیت بالایی در زمینه تولید برخورداریم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول