اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 14 اسنفندماه اکران می‌شود

اکران فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما هجرت کرج

حوزه هنری استان البرز فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره فیلم‌های فجر را در آستانه نوروز از 14 اسفندماه در سینما هجرت کرج اکران می‌کند.

اکران فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره فیلم فجر در سینما هجرت کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از حوزه هنری استان البرز، مدیر حوزه هنری استان البرز گفت: با توجه به اکران همزمان سی و دومین جشنواره فیلم فجر و استقبال گرم علاقمندان و هنرمندان البرزی از این رویداد بزرگ در عرصه هنر سینمایی، حوزه هنری استان البرز فیلم‌های منتخب و برگزیده جشنواره را که با اقبال بیشتر منتقدین و تماشاگران همراه بوده است به مردم استان البرز تقدیم می‌کند تا البرزنشینان با عیدانه‌ای قبل از آغاز سال نو از سوی حوزه هنری استان البرز همراه شوند.

عبدالحمید قره‌داغی حضور عموم مردم در کنار هنرمندان و نخبگان فرهنگی استان را برای تماشای فیلم‌های منتخب از نقاط قوت این اکران برشمرد و اظهار کرد: ابتدا قرار بود اکران‌ها تنها به مدیران و نخبگان استانی به منظور تحلیل محتوای فیلم‌ها اختصاص یابد، اما با توجه به استقبال مردمی و فرا رسیدن ایام سال نو حوزه هنری عموم مردم را به تماشای اکران فیلم‌های منتخب دعوت کرد.

شایان ذکر است؛ اکران فیلم‌های منتخبی چون فیلم «چ» اثر تحسین‌برانگیز ابراهیم حاتمی‌کیا، «شیار 143» اثر ماندگار نرگس آبیار، «رستاخیز» آخرین ساخته احمدرضا درویش، «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی، «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از جمله فیلم‌های منتخب این اکران است که با تلاش حوزه هنری البرز در مقابل چشمان مخاطبان استان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ این فیلم‌های منتخب از چهارشنبه 14 اسفندماه 92 به مدت 10 شب از ساعت 19 در سالن سینما هجرت کرج اکران خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط به گیشه سینما هجرت در همان روز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول