اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

شهرداری زنجان مکلف به اجرای مصوبات شورای ترافیک استان است

شهردار زنجان گفت: شهرداری در شورای ترافیک فقط یک رأی دارد و مجبور است مصوبات این شورا هم به مانند شورای شهر زنجان اجرا کند.

شهرداری زنجان مکلف به اجرای مصوبات شورای ترافیک استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن امین ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به مطالب مطرح شده در مورد عدم پاسخ به سئوالات اعضای شورا توسط شهرداری اظهار داشت: پاسخ همه مکاتبات به رئیس شورای شهر زنجان داده شده است.

وی با زمان‌بر توصیف کردن اجرای برخی از مصوبات شورا تصریح کرد: احداث فرهنگسرا از جمله این مصوبات است که جانمایی و احداث آن چندین ماه زمان بر است و احداث آن هم قالب زمانی خود را نیاز دارد.

شهردار زنجان با بیان اینکه متمم بودجه شهرداری زنجان هنوز توزیع نشده، اضافه کرد: بررسی بودجه همواره تعارضات خود را به دلیل تحقق یا عدم تحقق دارد.

این مسئول تاکید کرد: همه موارد گفته شده در مورد بودجه شهرداری زنجان جای بحث و گفت‌وگو دارد.

امین با اشاره به سخنان عضو شورا در مورد پل سیدالشهدای زنجان ادامه داد: هر چند این پل به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار نگرفته ولی زیر گذرهای شرق و به غرب و بالعکس آن بازگشایی شده است.

وی با اذعان به اینکه زیر گذرهای پل سیدالشهدا در ساعات اوج ترافیک را پس می‌زند، خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در مورد نوع مدیریت ترافیک در این مسیر فقط بر عهده شهرداری نیست بلکه شورای ترافیک استان در این مورد تصمیم گیری می‌کند.

شهردار زنجان تاکید کرد: شهرداری در شورای ترافیک فقط یک رای دارد و مجبور است مصوبات این شورا هم به مانند شورای شهر زنجان اجرا کند.

این مسئول انتقال جمعه بازار زنجان را یکی از نیازهای شهر دانست و ابراز داشت: حجم اقدامات عمرانی مورد نیاز برای احداث این جمعه بازار بالا است.

امین با اشاره به اعتراض صورت گرفته به بودجه در نظر گرفته شده برای شورای شهر زنجان گفت: این بودجه بر اساس مبانی قانونی تخصیص داده می‌شود.

وی پرداخت خارج از ضوابط قانونی به شورا را نیازمند تکلیف قانونی از طرف شورا اعلام کرد و متذکر شد: شهرداری بنا دارد حداکثر همکاری را با شورای شهر زنجان داشته باشد.

شهردار زنجان با اشاره به انباشت بدهی‌ها به برخی ارگان‌ها اذعان داشت: شهرداری زنجان مایل است به جای ارائه لایحه مساعدت به اشخاص و ارگان‌ها بدهی‌های خود را بپردازد.

انتهای پیام/73004/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول