اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

بازنشستگان راه‌آهن ناحیه زاگرس تجلیل شدند

بازنشستگان اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس در مراسمی با حضور مسئولان در شهرستان اندیمشک تجلیل شدند.

بازنشستگان راه‌آهن ناحیه زاگرس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس در مراسم آیین تجلیل از بازنشستگان اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس که در اندیمشک برگزار شد در سخنانی بازنشستگان را گنجینه حکمت و تجربه دانست و گفت: این قشر، تصویری آرامش‌بخش از چند دهه تلاش و کوشش در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور هستند.

حسن زیودار افزود: تکریم بازنشستگان حرکتی ارزشمند در پاسداشت کسانی بوده که برای رشد و کمال و تعالی جامعه به این افتخار نائل شده‌اند.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان بازنشسته راه‌آهن اظهار کرد: بازنشستگان سرشار از تجربه بوده که این افتخار بزرگ را در طول خدمت صادقانه در محل کارشان کسب کرده‌اند.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس همچنین عنوان کرد: یکی از راه‌های موثر برای پیشبرد اهداف مجموعه، ارتباط مستمر و استفاده از تخصص نیروهای بازنشسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان با اهدای هدیه و لوح تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن کشور از 21 نفر از کارکنان بازنشسته اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/72001/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول