اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد

صادرات 2 میلیارد دلاری کالا از مرزهای کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: 2 میلیارد و 872 میلیون دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد.

صادرات 2 میلیارد دلاری کالا از مرزهای کرمانشاه

علی سعدالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در 11 ماه گذشته 2 میلیارد و 872 میلیون و 459 هزار و 903 دلار کالا به وزن 7 میلیون و 495 هزار و 933 تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد.

وی تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 26 درصد و از حیث وزن 31 درصد رشد داشته است.

به گفته سعدالدین، 868 میلیون و 228 هزار و 745 دلار با وزن 3 میلیون و 502 هزار و 196 تن از کالاهای فوق از گمرک کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و بازارچه‌های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ‌صالح صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: سایر گمرکات نیز 2 میلیارد و 4 میلیون و 231 هزار و 158 دلار کالا را با وزن 3 میلیون و 993 هزار و 737 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را محصولات معدنی و مصنوعات، مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده، محصولات صنایع غذایی و محصولات نباتی عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: در 11 ماه ابتدای سال 1392 در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 30 کشور صادرات قطعی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 کشور تانزانیا، سوئد، بولیوی، اسپانیا، روسیه و تایلند به مجموعه کشورهای صادراتی گمرکات استان کرمانشاه اضافه شده‌اند.

انتهای پیام/2700/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول