اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

دوربرگردان‌ها، احداث پل سیدالشهدای زنجان را بی‌تأثیر کرده است

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به تعبیه دوربرگردان‌های متعدد در محل احداث پل سیدالشهدای زنجان گفت: این دوربرگردان‌ها احداث این پل را در کاهش ترافیک بی‌تأثیر کرده است.

دوربرگردان‌ها، احداث پل سیدالشهدای زنجان را بی‌تأثیر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به باز شدن زیر گذرهای پل سیدالشهدای زنجان با هزینه گزاف اظهار داشت: با وجود انجام این هزینه مدیریت اعمال شده در منطقه هیچ تأثیری بر روند ترافیکی ندارد.

وی با اشاره به تعبیه راست‌گردها و چپ‌گردهای متعدد در منطقه احداث پل سیدالشهدای زنجان اضافه کرد: ایجاد این دور برگردان‌های ترافیک نیم ساعته را در ساعت اوج ترافیک برای مردم موجب می‌شود که به نوعی بی تاثیری احداث پل را در این منطقه موجب شده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به ارائه متمم بودجه به شورا تصریح کرد: مشکلات این بودجه در متمم حل نشده است.

این مسئول با اشاره به عدم اجرا شدن برخی از مصوبات شورا به ویژه آنهایی که به دلایلی با فوریت تصویب شده است، ادامه داد: احداث سرویس‌های بهداشتی در داخل شهر، پارکینگ‌ها و جابه‌جایی جمعه بازار از جمله این مصوبات است که اقدامی برای عملیاتی شدن آنها انجام نشده است.

راشاد با تحلیل روند امور در شورا و شهرداری افزود: گویا شهرداری و شورا به صورت مجزا برای خودشان کار می‌کنند و کاری به کار همدیگر ندارند.

وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده این طور نشان می‌دهد که شورا و شهرداری به عنوان دو نهاد مستقل به دنبال اهداف خود حرکت می‌کنند.

عضو شورای شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه 170 میلیون تومانی شورای شهر زنجان گفت: شهرداری در بدترین وضعیت بهترین بودجه را به شورا ارائه می‌داد ولی گویا شهردار فعلی به ارگان های خارج از مجموعه بیشتر از خود شورا بودجه تخصیص می‌دهد.

این مسئول شورا را همکار شهرداری دانست و تاکید کرد: بندهایی از متمم بودجه شهرداری زنجان نوعی توهین به شورا محسوب می‌شود.

راشاد با اشاره به پایان زمان برای اصلاح امور گفت: روش در نظر گرفته شده برای متمم بودجه درست نیست.

انتهای پیام/73004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول