اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد استقبال از بهار در کرج خبر داد

استقرار 3 جایگاه عرضه میوه در کرج در مسیر مسافران نوروزی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از احداث سه جایگاه عرضه میوه و تنقلات در سه نقطه از مسیرهای عبوری مسافران نوروزی در کرج خبر داد.

استقرار 3 جایگاه عرضه میوه در کرج در مسیر مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در بازدید از مکان‌های استقرار این جایگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچنین هماهنگی‌های لازم این جایگاه‌ها توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج ایجاد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این اقدام برای اولین بار در کرج و با هدف فراهم آوردن رفاه شهروندان و مسافران نوروزی انجام می‌گیرد،‌ افزود: باید تلاش شود تا تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده و برای تحقق اهداف مورد نظر باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

به گفته مدیرروستا این جایگاه‌ها در جاده چالوس، حصار و اتوبان کرج - قزوین در دو لاین مستقر خواهند شد.

*730 تن سیب و پرتقال شب عید خریداری شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از خرید 730 تن سیب و پرتقال برای شب عید مردم در کرج خبر داد و گفت: در این راستا 130 تن پرتقال و 600 تن سیب خریداری شده که هم اکنون در انبارهای سردخانه جهت توزیع در مراکز عرضه میوه به منظور تنظیم شب عید ذخیره‌سازی شده است.

*آماده‌سازی 40 بازارچه موقت و دائم در کرج

مدیرروستا تأکید کرد: بر این اساس همچنین 40 بازارچه عرضه میوه شب عید نیز جهت تنظیم بازار در سطح مناطق 12گانه کرج فعال می‌شود.

وی بر نظارت و کنترل بیشتر بر بازارهای روز تأکید کرد و افزود: قیمت‌گذاری و وضعیت بهداشت از مهمترین مواردی است که از سوی سازمان میادین میوه و تره‌بار انجام می‌شود.

*برگزاری جشنواره هفت سین در کرج

مدیرروستا در ادامه سخنان خود به برگزاری جشنواره هفت سین در کرج اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره هفت سین نوروزی در بازارهای روز با هماهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول