اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر امام:

برگزاری کنسرت‌ صنایع پتروشیمی با توجه به شرایط اقتصادی به صلاح نیست

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور در حال حاضر برگزاری کنسرت و گسترش موسیقی توسط صنایع پتروشیمی و همچنین سایر مراکز به هیچ وجه به صلاح نیست.

برگزاری کنسرت‌ صنایع پتروشیمی با توجه به شرایط اقتصادی به صلاح نیست

حجت‌الاسلام محمد تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار کرد: همه حیثیت انقلاب اسلامی در حمایت از ولی امر مسلمین جهان ولایت فقیه و متعلق به ولایت و توسل به اهل بیت و امام زمان(عج) است و ملت سربلند، استوار و همیشه در صحنه ایران با همین آرمان‌ها انقلاب کردند.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت‌های اخیر در شهرهای مختلف استان با توجه به نزدیکی ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: این کنسرت‌ها کنترل نشده است و تعهد کافی نسبت به مبانی و فقه دینی ندارد و در زمان برگزاری کنسرت تماشاگران را به وجد می‌آورند و متأسفانه باعث اقدامات لهو و لعب می‌شوند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: اداره ارشاد، اسلامی است نه لائیک و باید فرهنگ و هنر اسلامی را اجرا کند.

وی با بیان اینکه هنر باید باعث شادی و آرامش روحی شود ادامه داد: اگر هنر به معنای واقعی توسعه پیدا کند مسائل فرهنگ مطالعاتی به معنای صحیح مفاهیم، در قالب زیبا دیده می‌شود.

تابش با اشاره به هزینه‌های میلیاردی برگزاری چنین کنسرت‌هایی تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور در حال حاضر برگزاری کنسرت و گسترش موسیقی به هیچ وجه به صلاح نیست.

وی همچنین عنوان کرد: حل مشکلات مردم از جمله معضل بیکاری باید در اولویت باشد و کسانی که می‌خواهند مانع این اهداف شوند راه صحیحی را در پیش نگرفته‌اند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره)  با بیان اینکه بسیج هنرمندان باید وارد میدان شوند، اذعان کرد: عناصر مذهبی و عناصر هنرمند باید همفکری کرده و هر چه سریع‌تر برنامه ریزی‌های لازم را اجرایی کنند.

وی در پایان اضافه کرد: انجمن‌های فرهنگی هنرمندان و بسیج هنرمندان نیز باید همفکری کنند تا برنامه‌های شاد و اسلامی اجرا شود.

انتهای پیام/72001//صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول