اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد

لزوم تسریع اجرای مصوبات شورای شهر زنجان توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به عدم اجرای برخی مصوبات شورای شهر گفت: شهرداری باید نسبت به عملیاتی کردن مصوبات شورا اقدامات مقتضی را انجام دهد.

لزوم تسریع اجرای مصوبات شورای شهر زنجان توسط شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ابلاغ منشور اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این منشور لزوم اقدامات جهادی را در عرصه اقتصاد کشور به مسئولان کشور متذکر می‌شود.

وی به دیدار اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: در این دیدار معظم‌له بر انجام مدیریت جهادی در اداره شهر تاکید کردند که باید سرلوحه کار در اداره شهر زنجان هم قرار گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه کارهای اجرایی بدون نظارت‌های لازم به سرانجام درستی نمی‌رسد، ادامه داد: شاید در نظر گرفته شدن نظارت بر اقدامات اجرایی کشور در اصول قانون اساسی در همین راستا انجام شده است.

این مسئول با مرور اصول 100 و 103 قانون اساسی جمهوری اسلامی ابراز داشت: در این اصول ضمن تاکید بر تشکیل شوراهای اسلامی در سراسر کشور لزوم رعایت حدود اختیارات این شورا به مسئولان کشوری مورد تاکید قرار گرفته است.

ضیایی با تاکید بر افزایش نظارت‌ها در حوزه اقدامات اجرایی افزود: مردم باید در این راستا وارد عرصه شده و مشکلات موجود را به مسئولان ذیربط ارائه کنند.

وی از رسانه‌ها هم به عنوان پل رابط بین مردم و مسئولان درخواست کرد، نقش خود را در این رابطه ایفا کرده و مشکلات را انتقال دهند.

رئیس شورای شهر زنجان در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر زنجان خاطرنشان کرد: شهرداری باید ضمن آسیب شناسی دلایل مشکلات نسبت به رفع آنها اقدام کند.

این مسئول به نارضایتی‌های موجود در بین مردم از عملکردها اشاره کرد و گفت: دلایل این نارضایتی‌ها باید شناسایی و برای حل آنها اقدامات مقتضی انجام شود.

ضیایی ادامه داد: از هفته آینده نسبت به دعوت از مدیران و مسئولان اقدام و در مورد حوزه مسئولیت آنها سئوال خواهد شد تا گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به سئوال مطرح شده در مورد الزام کارکنان شهرداری در مورد کمک به کاراته گفت: این سئوال مکتوب شده و برای پاسخگویی ارسال شده است.

رئیس شورای شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان شهردار زنجان مبنی بر زمان بر بودن برخی از مصوبات تاکید کرد: اعضای شورای شهر زنجان تجربه کافی در مورد امور اجرایی دارند از این رو همه می‌دانند که عملیاتی شدن برخی از مصوبات زمان‌بر است ولی نکته این است که برای اجرای برخی از مصوبات با وجود گذشت چند ماه از تصویب آنها، اقدامی انجام نشده است.

این مسئول یادآور شد: در مورد مصوبه شورای شهر زنجان در جانمایی انتقال جمعه بازار زنجان تا کنون کار خاصی انجام نشده است.

ضیایی در این جلسه با مرور ایام هفته پیش رو بیان کرد: روز نیکوکاری، روز درختکاری و روز پرستار از جمله ایام هفته پیش رو است که هر کدام اهمیت خود را دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر قصد حمایت از شهردار و زیر مجموعه مدیریت شهرداری را دارند، تصریح کرد: موضوع این است که در پیگیری برخی از مصوبات جواب درستی ارائه نمی‌شود که نمونه آن احداث سرویس‌های بهداشتی است که مرتب پاسخ داده می‌شود که قرار است با پیمانکار صحبت شود.

انتهای پیام/73004/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول