اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان:

مخازن آب شرب روستایی ماسال شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: 625 متر مکعب از مخازن زمینی و هوایی تعدیل فشار آب شرب روستایی ماسال شست‌وشو شد.

مخازن آب شرب روستایی ماسال شست‌وشو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی پیش از ظهر امروز در جلسه آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به شست‌وشوی مخازن آب شرب روستایی در ماسال اظهار کرد: تعداد پنج مخزن تاسیسات آبرسانی در روستاهای ورمیه، مرکیه، توت‌نساء، شالماء و سراکه در مدت یک ماه گذشته شست‌وشو شدند.

وی حجم مخازن زمینی هر کدام از روستاهای ورمیه، مرکیه و توت‌نساء را 150 متر مکعب عنوان کرد و افزود: مخزن روستای شالماء 100 متر مکعب حجم دارد ضمن اینکه حجم مخزن روستای سراکه 75 متر مکعب است.

فرامینی با بیان اینکه مبلغ هشت میلیون ریال برای شست‌وشوی مخازن مذکور هزینه شده است، تصریح کرد: تعداد 670 خانوار از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای مذکور برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان بر اهتمام جدی تامین سلامت آب شرب روستائیان در آستانه عید نوروز تاکید کرد و گفت: تامین آب شرب با کیفیت روستائیان مهم‌ترین وظیفه کارکنان شرکت مذکور است.

وی با اشاره به اینکه قصور در سلامت آب آشامیدنی روستاها پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: جمعیت گیلان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز تا سه برابر افزایش می‌یابد.

فرامینی خواستار برنامه‌ریزی تامین آب شرب روستائیان و گردشگران در ایام نوروز شد و اظهار کرد: مشکلی برای تامین آب شرب گردشگران و روستائیان در ایام نوروز وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بر کنترل کیفی تحقیقات‌محور آب شرب تاکید کرد و افزود: کارشناسان باید از علوم و فنون جدید برخوردار باشند.

وی نوآوری و خلاقیت برای کسب موفقیت را مهم خواند و بیان کرد: اجرای مانورها باید از حالت تکراری خارج شده و پر محتوا برگزار شود.

فرامینی در ادامه از نصب و راه‌اندازی 12 دستگاه الکتروپمپ شناور در تاسیسات آبرسانی روستایی گیلان خبر داد و تصریح کرد: بالغ بر 600 میلیون ریال برای اجرای طرح تعویض الکتروپمپ‌های مذکور در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه، رودبار، صومعه‌سرا و فومن هزینه شده است.

به گفته این مسئول، تعداد یک‌هزار و 664 روستای گیلان زیر پوشش شبکه آبرسانی هستند.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول