اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان:

مراسم گرامیداشت شهدای مهندس زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مهندسین زنجان گفت: مراسم گرامیداشت شهدای مهندس این استان برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای مهندس زنجان برگزار می‌شود

علی‌رضا بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج مهندسین در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مهندس استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم از ساعت 10 تا 12 صبح روز پنجشنبه 15 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان محل برگزاری یادواره شهدای مهندس استان زنجان را سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان زنجان اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این یادواره سخنرانی می‌کند، افزود: برنامه خوش آمد گویی این مراسم را رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان بر عهده دارد.

بیگدلی با بیان اینکه برنامه خاطره گویی پروژه‌های مهندسی دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در این یادواره برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از خانواده‌های شهدای مهندس دعوت به عمل آمده و از این خانواده‌ها تقدیر می‌شود.

وی برنامه تقدیر از نخبگان مهندس بسیجی را از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای مهندس استان زنجان اعلام کرد و متذکر شد: همچنین این برنامه برای گرامیداشت سالروز مهندس و گرامیداشت مقام مهندس در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان در پایان اذعان داشت: امید است این مراسم بتواند گوشه‌ای از زحمات و سختی‌هایی که شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس متحمل شده‌اند را جبران کند.

انتهای پیام/73008/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول