اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد

توجه ویژه به مقوله سلامت در برنامه سال آینده صدا و سیمای همدان

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: در برنامه‌ریزی‌های سال‌ آینده به دو مقوله پیشگیری و درمان در برنامه‌های صدا و سیما توجه ویژه می‌شود.

توجه ویژه به مقوله سلامت در برنامه سال آینده صدا و سیمای همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین میسر صبح امروز در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیئت همراه از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه و صدا و سیمای استان برای فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

وی توجه به حوزه بهداشت و درمان را یکی از دغدغه‌های اصلی دانست و با اشاره به خواسته‌های متعدد مخاطبان و فعالیت صدا و سیما در حدود 180 موضوع مختلف گفت: راهکار‌های مناسب برای هدایت و برنامه‌ریزی برای فرهنگ‌سازی در خصوص مباحث بهداشتی درمانی اولویت دارد.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت توجه به مقوله سلامت روان و رفتار و استقبال مردم از حوزه درمان، برگزاری جلسه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با حوزه‌های برنامه‌ساز حوزه سلامت و حضور ناظر مشترک برای بررسی منابع مورد نیاز تهیه برنامه را با اهمیت خواند.

وی گفت:‌ صدا و سیما برای برنامه‌سازی در حوزه‌های مرتبط با سلامت مردم آمادگی دارد.

میسر حضور پررنگ‌تر و مشارکت بیشتر شهرستان‌ها در برنامه‌های صدا و سیما را از اولویت‌های کاری سال 92 دانست.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون شاخص کنونی برای دیده شدن مردم شهرستان‌ها در قاب تصویر به 30 درصد رسیده است.

کیوان الوندی معاون صدای مرکز همدان با اشاره به اهمیت کمک نهادهای برون‌سازمان از‌ جمله دانشگاه گفت: طبق دستورات برنامه‌ریزی نیازمند انعقاد تفاهمنامه برگزاری نشست‌های تخصصی است.

شایسته مسئول برنامه‌های مشارکتی مرکز صدا و سیمای همدان به فلسفه ایجاد شبکه‌های استانی اشاره کرد و گفت: تعامل دوسویه برای انجام کارهای مورد نظر و تخصصی کردن عوامل تولید با در اختیار قرار دادن منابع مناسب برای تحقق اهداف مهم است.

در این جلسه پیشنهادی در خصوص تهیه برنامه صبحگاهی پزشکی به مدت یک ساعت برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان، مدیریت بهتر در مورد مطالبات مردمی مطرح شد.

انتهای پیام/89002/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول