اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور فرهنگی تفریحی باغ فدک خبر داد

برنامه‌های نوروزی باغ فدک با محتوای ایام فاطمیه(س)

رئیس امور فرهنگی تفریحی باغ فدک گفت: تمامی برنامه‌های ویژه نوروز با محوریت ایام فاطمیه(س) برگزار می‌شود.

برنامه‌های نوروزی باغ فدک با محتوای ایام فاطمیه(س)

مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک برای نوروز امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: این برنامه‌ها از لحظه تحویل سال در کنار سفره هفت سین آماده شده در مجموعه باغ فدک آغاز می‌شود.

وی افزود: امور فرهنگی در مورد بحث برگزاری نمازجماعت برنامه‌ریزی کرده به طوری که ظهر و شب نماز جماعت برای مهمانان برگزار می‌شود.

رئیس امور فرهنگی تفریحی باغ فدک تصریح کرد: برپایی غرفه‌های شادمانه از دیگر فعالیت‌های امور فرهنگی برای مسافران نوروزی است.

وی در خصوص برنامه‌های غرفه‌های شادمانه ابراز کرد: در این غرفه‌ها برنامه‌های مختلفی مانند تیراندازی، ایر هاکی و سینمای پنج بعدی را برای مسافران نوروزی برپا می‌کند.

صادقی با اشاره به فرهنگسرای مسافر، ادامه داد: در این فرهنگسرا برنامه‌های فرهنگی مانند نقاشی و انواع بازی‌ها، مشاوره و روانشناسی را نیز برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه از سوم فروردین ایام فاطمیه آغاز می‌شود، تاکید کرد: تمام برنامه‌ها با در نظر گرفتن این ایام برگزار می‌شود و از نیز مهمانان عزیز تقاضای رعایت شئونات مذهبی را داریم.

انتهای پیام/63012/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول