اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه سلامت سمنان خبر داد

تهیه سند ارتقای سلامت استان سمنان

سرپرست مرکز بهداشت و دبیر کارگروه سلامت شهرستان سمنان از تهیه سند ارتقای سلامت استان سمنان خبر داد.

تهیه سند ارتقای سلامت استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان، سیدسعید کساییان در نشست کارگروه سلامت شهرستان سمنان از کسب رتبه اول بهداشتی در استان سمنان خبر داد و گفت: بالا بودن شاخص های بهداشتی استان سمنان را در ردیف سه استان برتر در حوزه بهداشت قرار داده که باید برای ارتقای رتبه استانی تلاش بیشتری با همکاری دستگاههای اجرایی صورت گیرد.

سرپرست مرکز بهداشت و دبیر کارگروه سلامت شهرستان سمنان با اشاره به سند ارتقای سلامت استان در چهار بخش بهبود تغذیه سالم و پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی (کمیته جامعه ایمن) افزایش تحرک بدنی و ورزش و پیشگیری از مصرف سیگار، مواد مخدر و نیز رفتارهای پرخطر خواستار همکاری و تلاش بیشتر دستگاه ها و اقدام برای اجرای سند ارتقای سلامت استان سمنان شد.

در این نشست در خصوص لایروبی استخرهای سطح شهر، رفع مشکل فاضلاب شهری، ساماندهی دامداری های شهر برای انتقال به خارج از شهر و نظارت بر توزیع اقلام مصرفی در بوفه های مدارس و مشکلات بهداشتی مسکن مهر دستگاه‌های تصمیمات لازم اخذ شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول