اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سیلاخور:

خیران سیلاخور 4 واحد آموزشی احداث کردند

بخشدار سیلاخور از ساخت چهار واحد مدرسه و هنرستان توسط خیرین مدرسه‌ساز در بخش سیلاخور خبر داد.

خیران سیلاخور 4 واحد آموزشی احداث کردند

مرتضی یاراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دورود ضمن اعلام ساخت چهار مدرسه در این بخش توسط خیرین اظهار داشت: تاکنون چندین خیر فعال در زمینه مدرسه‌سازی در کشور را برای ساخت مدرسه و فضاهای آموزشی در بخش سیلاخور و چالانچولان شناسایی و جذب کرده‌ایم که ماحصل آن ساخت چهار واحد آموزشگاه در این منطقه بوده است.

وی افزود: از این چهار مدرسه و هنرستان سه مورد آن به بهره‌برداری رسیده و یک مورد آن در مرحله نازک کاری و تکمیل تجهیزات است.

یاراحمدی اظهار داشت: این آموزشگاه‌ها توسط چهار خیر با رقمی بیش از 2 میلیارد تومان ساخته شده و این در شرایطی است که زمین این واحدهای آموزشی توسط بخشداری سیلاخور و خیرین منطقه و روستاهای این بخش اهداء شده است.

بخشدار سیلاخور با اشاره به اهمیت ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی در بخش سیلاخور و روستاهای تابعه آن، جهت بالا بردن سطح رفاه و سطح آموزش در منطقه اظهار داشت: آمادگی هرگونه همکاری با خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت و ترمیم دو واحد دیگر آموزشی در منطقه را داریم و حتی حاضر هستیم که زمین و تسهیلات مورد نیاز آنها را تأمین کنیم و مقدمات اولیه را فراهم سازیم.

این مقام مسئول متذکر شد: پس از تکمیل مدارس به سراغ ساخت مسجد با همکاری خیرین خواهیم رفت و از همین رو یکی از خیرین اهل کشور کویت که در کار ساخت مسجد است را شناسایی و در حال انجام فعالیت است.

انتهای پیام/2304/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول