اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خمام:

مشارکت مردم در مدیریت شهری موجب توسعه خمام می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر خمام گفت: مشارکت مردم در مدیریت شهری موجب توسعه شهر خمام می‌شود.

مشارکت مردم در مدیریت شهری موجب توسعه خمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، سیدمجتبی حسینی‌نسب شامگاه دوشنبه در جلسه‌ کانون شهید حق‌شناس این شهر گزارشی از فعالیت شورای شهر خمام را ارائه کرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شورای چهارم شهر خمام اظهار کرد: پس از گذشت شش ماه از فعالیت شورا نمایندگان باید گزارشی از کار خود به مردم ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام، حضور مردم و مسئولان در جلسه‌ گزارش عملکرد را یکی از نشانه‌های دموکراسی دانست و گفت: باید به این مسئله ارج گذاشته شود.

وی با بیان اینکه در مدت شش ماه از فعالیت شورای دوره چهارم بنده و مجموعه شورای شهر خمام تمام توان خود را صرف خدمت به مردم قرار داده‌ایم، افزود: این معنای انجام کار نیست و دلیل تشکیل این جلسه نشان دادن کارهای ما به مردم است.

حسینی‌نسب خمام را دارای یک جمعیت بخشی دانست و تصریح کرد: با وجود این مسئله، انجام کار در خمام به اندازه یک شهرستان است.

وی ادامه داد: طبق آمار سرشماری سال 1390، شهر خمام 17 هزار و 106نفر جمعیت داشته و در سال 1392 این تعداد جمعیت به 18 هزار نفر رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه خمام به لحاظ جغرافیایی و انسانی رشد کرده و بزرگ‌تر شده است، خاطرنشان کرد: مدیریت این شهر به نسبت سال‌های گذشته سخت‌تر شده است.

وی، مشارکت مردم در توسعه شهر را امری ضروری خواند و گفت: اگر تمام فاکتورها برای توسعه آماده باشد اما مشارکت مردم وجود نداشته باشد این توسعه امکانپذیر نمی‌شود.

حسینی‌نسب اضافه کرد: مردم باید در کنار ما قرار گیرند تا با هم به استقبال مشکلات برویم و هر فرد خمامی باید آمادگی جنگ با مشکلات را داشته باشد و نباید این امر یک طرفه صورت گیرد.

وی به برگزاری مسابقه «من اگر یک شهردار بودم» توسط شورای شهر خمام اشاره کرد و یادآور شد: اکنون مجموعه شورای شهر خمام در حال کار روی طرحی هستند که در آن زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده و پس از ایام نوروز بنرهایی در این راستا زده می‌شود که در داخل مجموعه مدیریت شهری به ما کمک می‌کند.

رئیس شورای شهر خمام در پایان از راه‌اندازی اتاق جدید این شورا خبر داد و یادآور شد: قصد داریم جلسات شورا را به صورت علنی برگزار کنیم و برای این مسئله به‌طور دقیق برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/2300/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول