اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

کانون‏های مساجد به اتاق فکر جوانان تبدیل شوند

امام جمعه گرمسار گفت: کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد باید به کانون گردهمایی و اتاق فکر جوانان برای تصمیم‏گیری در مسائل مهم تبدیل شوند.

کانون‏های مساجد به اتاق فکر جوانان تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه نظارت بر کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد در نشستی با مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون‏های مساجد باید مرکز مشاوره برای نوجوانان و جوانان باشند.

وی مسجد را بهترین سنگر برابر هجمه تبلیغاتی دشمن خواند و گفت: دامنه و گستره فعالیت مساجد به خصوص کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد قابل توجه است.

امام جمعه گرمسار افزود: اگر مسجدی به دنبال شکوفایی، رشد و بالندگی است، نمی‏تواند از جوانان دور بماند و برای تحقق این امر باید از همه ظرفیت‏های موجود استفاده کرد.

مهدی‏نژاد توزیع عادلانه اعتبار کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد را خواستار شد و گفت: توزیع اعتبار باید عادلانه و بر مبنای کارکرد هر کانون در هر جای استان و به دور از ملاحظات دیگر انجام شود.

امام جمعه گرمسار خاطر نشان کرد: تقسیم بودجه باید با توجه به نیاز شهرستان و فعالیت کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد انجام شود و این کار رغبت و تلاش بیشتر مدیران کانون‏ها را در انجام فعالیت‏های فرهنگی و هنری موجب می‏شود.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول