اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

اقتصاد مقاومتی سبب توقف دشمن در اجرای طرح‌هایش می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اقتصاد مقاومتی سبب توقف دشمن در اجرای طرح‌هایش می‌شود و اهمیت بسیاری در برهه کنونی دارد.

اقتصاد مقاومتی سبب توقف دشمن در اجرای طرح‌هایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌عباسی عصر امروز در حاشیه دهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اگر کشوری فرهنگش بالا باشد، دشمن نمی‌تواند در آن نفوذ کند، عنوان کرد: آنقدر فرهنگ ایران عمیق است که بعضی از کشورها حتی فرهنگ و تمدن خود را از ایران الگو گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این فرهنگ باید نسل به نسل ادامه پیدا کند، افزود: این فرهنگ ما بود که باعث شد هشت سال برابر دشمنان مقاومت کنیم و اجازه ندهیم حتی یک سانتی متر از خاک کشور مورد تجاوز قرار گیرد.

مشهدی‌عباسی خاطرنشان کرد: کشورهایی که با ایران دشمنی دارند، می‌دانند یک فرهنگ غنی در کشور وجود دارد که خوشایند آنان نیست که این فرهنگ باید رشد و توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها و فشارها به همین علت است و دشمنان می‌دانند ایران ریشه‌ای دارد که اگر رشد کند، خیلی از کشورها را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: به همین علت است که آنان هر طوری شده می‌خواهند جلوی پیشرفت این کار را با بهانه‌های انرژی هسته‌ای و موشک‌های بالستیک بگیرند تا ایران رشد نکند.

مشهدی‌عباسی گفت: با بحث اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری آنان هرگز نمی‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/2568/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول