اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

شورای دوره چهارم خرم‌آباد از بهترین شوراهاست

شهردار جدید مرکز لرستان گفت: شورای اسلامی دوره چهارم شهر خرم‌آباد از بهترین دوره‌های شورای شهر است.

شورای دوره چهارم خرم‌آباد از بهترین شوراهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد مهرابی امشب در جمع اهالی محله نگارستان، شورای اسلامی دوره چهارم خرم‌آباد را از بهترین ادوار قلمداد کرد و اظهار داشت: اعضای شورای شهر در دوره‌های قبلی حسنات در خور توجهی داشتند و از عناصر علمی خوبی برخوردار بودند، اما به جرأت می‌گویم که شورای چهارم یک دوره خاص است و عناصر جوان، پاکدامن و دلسوزی در آن وجود دارد و این موضوع بسیار امیدبخش است.

وی همچنین از وجود مهندس بازوند استاندار لرستان و همراهانش در مجموعه مدیریت استان به عنوان یک فرصت عنوان کرد و ابراز داشت: امروز فضای کار و عمران فارغ از سیاست و سیاسی بازی در استان ایجاد شده است و همه باید به دور از جناح بازی و طایفه‌گرایی از این فرصت استفاده کنیم و به‌جای جزیره‌ای عمل کردن، توسعه‌گرایی در پیش بگیریم، چرا که غفلت از این فرصت موجب زیان همگان می‌شود.

شهردار خرم‌آباد با اشاره‌ای به برنامه‌های زیربنایی شهرداری تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی اتاق فکر شهرداری برای پیشبرد صحیح مدیریت شهر بسیار ضروری است، چراکه از دوران بلدیه تاکنون شهرداری به صورت سنتی اداره شده است و اکنون فصل پویایی و دانش‌مداری است.

مهرابی افزود: برای هم‌فکری و یاری رساندن به توسعه شهر خرم‌آباد با منت دست یاری به سوی اهل فن دراز می‌کنیم و از اینکه بگویم به عنوان شهردار خرم‌آباد در همه امور علامه نیستم، پروا ندارم.

وی تأکید کرد: همه همشهریان برای آبادانی شهر خود به میدان بیایند و علاوه بر پیشنهادات خود بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌های مختلف نظارت کنند و مشکلات و معضلات را به ما گوشزد کنند.

شهردار خرم‌آباد همچنین از چند هدیه عمرانی برای شهروندان خبر داد و اظهار داشت: چند پروژه عمرانی بزرگ از جمله پنج تقاطع غیر هم‌سطح در ورودی‌های جنوبی و شمالی و دیگر نقاط شهر در دست مطالعه است که پس از طی تشریفات قانونی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول