اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری ورامین اعلام کرد

تلاش شهرداری ورامین برای راه‌اندازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری ورامین گفت: شهرداری ورامین در تلاش است تا جایگاه‌های سی‌ان‌جی تعطیل شده ورامین به‌زودی راه‌اندازی شود.

تلاش شهرداری ورامین برای راه‌اندازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی ورامین، اکبر قاسمی گفت: جایگاه‌های سی‌ان‌جی حصارک و میدان بسیج شهرستان ورامین به‌دلیل فنی و مشکلات بدهی تعطیل شده‌اند که شهرداری ورامین به دنبال رفع مشکلات این جایگاه‌ها است.

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری ورامین اظهار داشت: جایگاه گاز حصارک در اختیار پیمانکار بوده و در حال حاضر به دلیل قصور پیمانکار در پرداخت بدهی خود به شرکت گاز و همچنین خرابی قطعات تعطیل شده است.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون دیسپنسرهای نصب شده در جایگاه گاز حصارک به ‌دلیل عدم تعمیرات به‌ موقع و دستکاری عمدی پمپ‌های گاز برخی از قطعات فنی این جایگاه خراب شده که هم‌اکنون ارزیابی‌های فنی برای تعمیر جایگاه صورت گرفته است و تلاش می‌شود در اسرع وقت جایگاه حصارک فعال شود.

وی تأکید کرد: شهرداری ورامین از پیمانکار این جایگاه به مراجع قانونی شکایت کرده و پیگیر وصول مطالبات جایگاه از مراجع قضائی است.

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری ورامین در پایان گفت: شهرداری ورامین به دنبال آن است که با تعمیر و سرویس به موقع جایگاه‌های سی‌ان‌جی از خرابی مداوم آن‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/2462/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول