اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

خیران به مدرسه‌سازی بیشتر کمک کنند

امام جمعه دماوند گفت: خیران و نیکوکاران جامعه، امروز باید به مدرسه‌سازی بیشتر کمک کنند.

خیران به مدرسه‌سازی بیشتر کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی عصر امروز در دهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان دماوند اظهار کرد: شهرستان دماوند به واسطه سابقه معنوی، دینی و تربیتی که برخوردار بوده، در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی به نظام پیشگام است.

امام جمعه دماوند افزود: خانواده‌های معظم شهدا در دماوند بسیار در طول پیروزی انقلاب اسلامی درخشیده‌اند و فرزندان شهید آنان با حضور خود در مناطق جنگی از آرمان‌ها دفاع و خون خود را اهدا کردند.

وی بیان اینکه معلمان همچون شمع می‌سوزند و این عشق و ارادت آنان باعث نورانیت شهرستان دماوند شده است، گفت: مردم در همه عرصه‌ها و سنگرهای مختلف مشغول خدمت هستند.

علاءالدینی به روایتی اشاره کرد و گفت: حاتم طایی انفاق و بخشندگی را از یک کارگر ساده آموخت که اگر او نباشد تا مصالح را به دیگران برساند، انجام کار برای دیگران سخت یا غیرممکن می‌شود.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: به همین منظور، ما اعتقاد داریم هر خیراتی که انجام شود، چندین برابرش باز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز دهمین جشنواره خیران مدرسه‏‌ساز شهرستان دماوند با حضور مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‏‌ساز کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران، ائمه جمعه شهرهای دماوند و آبسرد و نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، فرماندار دماوند، رئیس مجمع خیران مدرسه‏‌ساز شهرستان دماوند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند، رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند، رئیس اوقاف و امور خیریه دماوند، مدیران مدارس شهرستان دماوند، خیران مدرسه‏‌ساز و خانواده‌‏های معظم شهدا در تالار عقیق شهر دماوند گرد هم آمده بودند.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول