اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل بازرسی سیستان و بلوچستان:

د‌ولت الکترونیک توانایی نظارت ‌را در استان‎ها ‌به صورت جامع ندارد

رئیس کل بازرسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ‌اولویت اصلی دستگاه‎های نظارتی ‌پیشگیری از وقوع تخلف است، گفت: د‌ولت الکترونیک هنوز توانایی نظارت الکترونیکی در استان‌ها را به صورت جامع ندارد.‌

د‌ولت الکترونیک توانایی نظارت ‌را در استان‎ها ‌به صورت جامع ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ‌رضا میرزاده عصر امروز در همایش ارتقای سلامت نظام اداری در زاهدان اظهار داشت: اقدامات سامانه‎ها بیشتر جنبه پیشگیری دارد و تکالیف مدیران و نیروهای تحت امر را در خصوص تخلفات صورت گرفته مشخص می‎کند.

رئیس کل بازرسی سیستان و بلوچستان گفت: اگر افکار عمومی نسبت به مسئولان نظارت کنند امور‌ با کیفیت بهتری رسیدگی می‌شود و ایرادات به راحتی رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه مبنای تشکیل این همایش ارتقای سلامت نظام اداری استان است، اظهار داشت: حسن بررسی جریان امور و اصلاح جریان امور از مهمترین وظایف سازمان بازرسی است.

میرزا‌ده گفت: شفاف‌سازی قانون و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم می‌تواند از طریق سامانه‎های الکترونیکی از وقوع تخلف و جرم در دستگاه‌های اجرایی و از ازدیاد مراجعات ارباب رجوع‎ جلوگیری ‌کند.

رئیس کل بازرسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: 95 درصد پیشنهادات ارسالی به مرکز از سوی دستگاه‎های سازمانی بیشتر جنبه پیشگیری داشته ‌و تنها چهار درصد آنها مجازاتی ‌است.

وی با بیان اینکه ‌اولویت اصلی دستگاه‎های نظارتی ‌پیشگیری از وقوع تخلف است تا برخورد و مجازات با متخلفان، اضافه کرد: د‌ولت الکترونیک هنوز توانایی نظارت الکترونیکی در استان‎ها را به صورت جامع ندارد.

میرزاده در پایان گفت: از سال آینده سامانه‌های پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی و کیفیت پاسخگویی آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/75004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول