اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان تهران:

مالیات سبب ثبات و امنیت اقتصادی می‌شود

مدیرکل امور مالیاتی استان تهران با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از درآمدهای غیرنفتی دولت از طریق مالیات است، گفت: مالیات سبب ثبات و امنیت اقتصادی می‌شود.

مالیات سبب ثبات و امنیت اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، محمدرضا نوری در دیدار با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پاکدشت با ارائه گزارش کاملی از عملکرد اداره کل امور مالیاتی گفت: بخش عمده‌ای از درآمد غیر نفتی دولت از طریق مالیات است و مالیات سهمی از درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی است که به دولت پرداخت شده و باعث ثبات و امنیت اقتصادی می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی و دارایی استان تهران ضمن تشکر از تعامل، همراهی فرماندار با مجموعه اداره مالیاتی شهرستان، همکاری شهرداری‌های شهرستان را در این خصوص موجب افزایش سهم شهرداری‌ها از وصول مالیات بر ارزش افزوده دانست و خواستار مساعدت جدی شهرداری‌ها در اداره امور مالیاتی شد.

اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات شاخصی برای توسعه‌یافتگی اقتصاد است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ پرداخت مالیات امری مهم و از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی اقتصادی محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم مالیات در اقتصاد کشور اظهار داشت: مالیات به عنوان یک منبع درآمدی مهم و مطمئن برای اداره کشور و خروج از وابستگی به نفت به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: در شهرستان ظرفیت‌های بسیار خوب و متنوعی وجود دارد که می‌توان از آنها در جهت ارتقاء و پیشرفت شهرستان استفاده کرد.

وی در ادامه یادآور شد: هر چقدر مردم بیشتر با اقدامات و خدمات معاونت درآمدهای مالیاتی در شهرستان و استان آشنا شوند همکاری و مشارکت بیشتری در پرداخت به موقع مالیات خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، این نشست با حضور محمدرضا نوری مدیرکل امور مالیاتی استان تهران، علیرضا قاسمی‌فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت، شهرداران، بخشداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد برگزار شد و طی آن راهکارهای جذب مالیات بر ارزش افزوده بررسی شد.

انتهای پیام/2462/غ/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول