اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیران ماهک:

تکمیل بیمارستان کودکان سرطانی 7 میلیارد اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل انجمن خیران ماهک اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان سرطانی را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای کمک به ساخت هر چه سریع‌تر این بیمارستان نیاز به همراهی مردم و خیران داریم.

تکمیل بیمارستان کودکان سرطانی 7 میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا شهریاری امشب در بازدید نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از پروژه در دست احداث ماهک شهرستان ساری اظهار داشت: پروژه ماهک در زمینی به مساحت 2 هزار متر در حال احداث است.

وی تصریح کرد: ساختمان ماهک قرار است در پنج طبقه و در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع برای درمان کودکان سرطانی در مازندران احداث شود.

مدیرعامل انجمن خیران ماهک با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: 40 درصد از ساخت اسکلت این مجموعه تا به امروز انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه همت جمعی برای ساخت این پروژه در مازندران وجود دارد بیان داشت: برخی از حجاج بعد از بازگشت از مکه هزینه ولیمه حج را برای ساخت مجموعه ماهک اختصاص دادند.

وی از کمک 100 میلیون تومانی یکی از افراد مستحق مازندران که می‌خواست ثلث اموالش را پاک کند به مجموعه ماهک خبر داد و گفت: کار ساخت بیمارستان از منابع کمک‌های قطره‌ای تاکنون تامین شد.

مدیرعامل انجمن خیران ماهک تصریح کرد: در حال حاضر در کنار ساخت بیمارستان این مجموعه هزینه درمانی 60 بیمار سرطانی در مازندران را نیز پرداخت می‌کنند.

وی افزود: با مساعدت‌های مردمی تاکنون روند ساخت این بیمارستان مناسب بود و در صورت همراهی و مساعدت خیران این بیمارستان تا چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهریاری با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی برای درمان کودکان سرطانی گفت: احتمال بهبود کودک سرطانی تا 80 درصد وجود دارد و این مرکز هزینه درمان کودکان سرطانی چند استان همسایه را که در ساری بستری می‌شوند را نیز پرداخت می‎کند.

وی در پایان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان سرطانی را 7 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای کمک به ساخت هر چه سریع‌تر این بیمارستان نیاز به همراهی مردم و خیران داریم.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول